Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMiquel Segarra, Susana
dc.date.accessioned2019-01-28T16:12:10Z
dc.date.available2019-01-28T16:12:10Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationMIQUEL SEGARRA, Susana. Què hi ha darrere de les imatges i els vídeos compartits pels líders polítics a Twitter?. Comunicació. Revista de recerca i d'anàlisi, 2018, vol. 35, no 2, p. 45-65ca_CA
dc.identifier.issn2014-0304
dc.identifier.issn2014-0444
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/180272
dc.description.abstractLa xarxa social Twitter s’ha convertit en una eina clau per a la comunicació política. Tant partits com líders utilitzen Twitter per apropar-se d’una manera directa als ciutadans. Aquesta recerca estudia el discurs audiovisual emprat pels líders polítics a Twitter i, al mateix temps, analitza en quina mesura afavoreixen la interacció dels usuaris. Es tracta d’un treball de camp que analitza les característiques dels tuits amb imatges i vídeos publicats pels candidats, així com les reaccions que susciten entre els seus seguidors. Per això, en aquesta investigació es realitza una anàlisi de contingut sobre una mostra formada pels tuits emesos pels perfils dels candidats polítics principals durant la campanya electoral de les eleccions generals de 2015 a Espanya.ca_CA
dc.description.abstractThe social network Twitter has become a major tool for political communication. Both parties and leaders turn to Twitter to approach citizens. This paper studies the audiovisual discourse used by political leaders on Twitter and analyzes how they favor the interaction of users. This is a field research that analyzes the characteristics of the tweets published by the candidates that incorporate images and videos, as well as the reactions which they arouse among their followers. To do this, this research makes a content analysis of a sample formed by the tweets issued by the profiles of the main political candidates during the campaign running up to the general elections of 2015 in Spain.ca_CA
dc.format.extent21 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherSocietat Catalana de Comunicacióca_CA
dc.relation.isPartOfComunicació. Revista de recerca i d'anàlisi, 2018, vol. 35, no 2ca_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectcomunicació políticaca_CA
dc.subjectimatgeca_CA
dc.subjectinteraccióca_CA
dc.subjectllenguatge audiovisualca_CA
dc.subjectlíderca_CA
dc.subjectTwitterca_CA
dc.subjectpolitical communicationca_CA
dc.subjectimageca_CA
dc.subjectinteractionca_CA
dc.subjectaudiovisual languageca_CA
dc.subjectleaderca_CA
dc.titleQuè hi ha darrere de les imatges i els vídeos compartits pels líders polítics a Twitter?ca_CA
dc.title.alternativeWhat lies behind the images and videos shared by political leaders on Twitter?ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.2436/20.3008.01.172
dc.relation.projectIDMinisteri d’Economia i Competitivitat del Govern d’Espanya: CSO2014-52283-C2-1-Pca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA
dc.relation.publisherVersionhttp://revistes.iec.cat/index.php/TC/article/viewArticle/145036ca_CA
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional