Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorGuinot Meneu, Marta
dc.contributor.otherCanales Leiva, Joaquim
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció
dc.date.accessioned2019-01-24T12:53:09Z
dc.date.available2019-01-24T12:53:09Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/180147
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP129. Curs: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractEl Treball Final de Màster que es presenta en aquest document pertany a la Modalitat 1. Millora educativa d'acord amb la Normativa General de TFM de la Universitat Jaume I. Aquest treball s'ha dut a terme durant el període de pràctiques del màster en l'assignatura de tecnologia en l'IES de Betxí. Durant la primera fase d'observació, en el grup A i en el grup PMAR de segon de l'ESO es va detectar una falta d'atenció i motivació per part de l'alumnat en aquesta assignatura, la qual és Per tant, aquest treball s'ha realitzat amb el propòsit d'intentar millorar la pràctica educativa, durant la unitat didàctica "L'electricitat", canviant la metodologia utilitzada. S'ha passat d'emprar una metodologia tradicional centrada en el professor a usar metodologies més participatives i actives centrades en l'alumnat. Les activitats proposades en el pla d'acció fan referència a diferents tècniques, com la flipped classrom, la resolució per parelles d'exercicis de forma cooperativa, kahoot, la gamificació el concurs de Vires. Al mateix temps que s'ha desenvolupat el pla d'acció, s'ha observat aquesta implementació, amb diferents mètodes per tal que siga el més objectiva possible. Per últim s'han analitzat els resultats obtinguts arran d'aquesta millora amb els quals s'han obtingut unes reflexions i unes conclusions favorables. Ja que, s'ha comprovat com la implementació de metodologies actives afavorix la implicació de l’estudiantat en l'assignatura.ca_CA
dc.format.extent65 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleAprenentatge basat en metodologies més activesca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem