Mostrar el registro sencillo del ítem
Iniciació a la programació. Programació curricular
dc.contributor.author | Forner Roglà, Vicent | |
dc.contributor.other | Marqués Andrés, María Mercedes | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria i Ciència dels Computadors | |
dc.date.accessioned | 2019-01-24T12:20:13Z | |
dc.date.available | 2019-01-24T12:20:13Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/180137 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP129. Curs: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest Treball Final de Màster (TFM) es troba dins de la modalitat de Planificació i/o Programació Curricular. Conté una proposta de programació didàctica d'un trimestre de l'assignatura de Programació del cicle formatiu superior de Desenvolupament d'Aplicacions Web. Està contextualitzada en l'institut Miralcamp de Vila-real i s'han tingut en compte tant els alumnes que hi aniran a les classes com les aules de les què es disposa i els recursos del centre. L'objectiu d'aquest TFM és integrar tots els coneixements adquirits al llarg del màster i amb l'experiència dels dos períodes de pràctiques per a fer una programació que s'adapte a la realitat, que es puga posar en pràctica i que tinga caràcter innovador, fóra de l'educació tradicional, que faça que els alumnes aprenguen de la millor manera possible, sent el més fàcil per a ells i que l'aprenentatge siga profund. La metodologia que s'ha utilitzat per al desenvolupament de la programació està orientada amb l'aprenentatge basat en projectes, utilitzant tècniques d'aprenentatge cooperatiu. A més, com que l'assignatura és la de Programació, s'han utilitzat tècniques per al desenvolupament de codi, com el Pair Programming, alguns dels beneficis del qual són produïr un codi amb menys defectes i que ajuda els alumnes a aprendre uns dels altres. Aquesta programació compta amb una unitat didàctica que ocupa tot el primer trimestre, en el que els alumnes hauran de desenvolupar un projecte, modificant un programa que se'ls donarà. D'aquesta manera els alumnes aniran entenent el codi que hi ha escrit al programa i podran escriure de nou basant-se en el que van aprenent. | ca_CA |
dc.format.extent | 33 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Iniciació a la programació. Programació curricular | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809