Mostrar el registro sencillo del ítem
Programació d’aula. Bloc 3 de Tecnologia de 2n d’E.S.O.: Estructures i mecanismes
dc.contributor.author | Bou Bort, Ciprià | |
dc.contributor.other | Canales Leiva, Joaquim | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció | |
dc.date.accessioned | 2019-01-24T11:56:38Z | |
dc.date.available | 2019-01-24T11:56:38Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/180130 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP129. Curs: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | El present treball tracta una programació curricular, emmarcada en la modalitat 3 de les tipologies establertes en la normativa general de Treballs de Final de Màster. En concret es tracta d’una programació d’aula del tercer trimestre per a l’assignatura de Tecnologia, al segon curs d’Educació Secundària Obligatòria. Aquesta programació fa referència als continguts del Bloc 3: Estructures i mecanismes, del currículum de Tecnologia (Decret 87/2015, de 5 de juny). Els principals objectius d’aquest treball són: establir un patró de treball per a posteriors produccions de programacions didàctiques, aplicar els coneixements i experiència adquirits durant el màster a la realització de programacions didàctiques i introduir mètodes i estratègies didàctiques innovadores generalment avalades per la literatura especialitzada. Per preparar aquesta programació d’aula s’ha realitzat una recerca bibliogràfica de temes com: l’autoavaluació, l’exposició magistral, habilitats de comunicació oral, aprenentatge col·laboratiu, aplicacions de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació en l’educació, aprenentatge basat en l’escriptura i estratègies de comprensió lectora, entre altres. Aquesta recerca bibliogràfica ha estat centrada en aquests temes per interès de l’autor. Durant el desenvolupament de la programació d’aula s’ha procurat integrar metodologies avalades per la literatura abans esmentada. La implantació d’aquestes metodologies es troben degudament justificades a l’apartat “Metodologies Emprades” del present treball. A més, a l’apartat “Processos” es pot trobar la estructura establida com a patró de treball per a l’elaboració de la present programació i que pot servir per futures produccions de programacions didàctiques. Si bé és cert que existix multitud de bibliografia especialitzada en educació i una amplia varietat de postures i opinions, no cal dir que és una prova de que no existix la estratègia didàctica ideal i que l’èxit d’implantació d’una metodologia concreta depèn de molts factors externs com l’entorn físic i social, els continguts, les característiques de l’alumnat, ratio d’alumnes, tipus de centre, etc. Així doncs, en aquesta programació d’aula s’han aplicat una amplia varietat de metodologies que poden servir per fer un sondeig de les més adequades al perfil d’aula al qual ens adrecem. | ca_CA |
dc.format.extent | 119 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-NC-SA | ca_CA |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Programació d’aula. Bloc 3 de Tecnologia de 2n d’E.S.O.: Estructures i mecanismes | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809