Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBou Bort, Ciprià
dc.contributor.otherCanales Leiva, Joaquim
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció
dc.date.accessioned2019-01-24T11:56:38Z
dc.date.available2019-01-24T11:56:38Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/180130
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP129. Curs: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractEl present treball tracta una programació curricular, emmarcada en la modalitat 3 de les tipologies establertes en la normativa general de Treballs de Final de Màster. En concret es tracta d’una programació d’aula del tercer trimestre per a l’assignatura de Tecnologia, al segon curs d’Educació Secundària Obligatòria. Aquesta programació fa referència als continguts del Bloc 3: Estructures i mecanismes, del currículum de Tecnologia (Decret 87/2015, de 5 de juny). Els principals objectius d’aquest treball són: establir un patró de treball per a posteriors produccions de programacions didàctiques, aplicar els coneixements i experiència adquirits durant el màster a la realització de programacions didàctiques i introduir mètodes i estratègies didàctiques innovadores generalment avalades per la literatura especialitzada. Per preparar aquesta programació d’aula s’ha realitzat una recerca bibliogràfica de temes com: l’autoavaluació, l’exposició magistral, habilitats de comunicació oral, aprenentatge col·laboratiu, aplicacions de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació en l’educació, aprenentatge basat en l’escriptura i estratègies de comprensió lectora, entre altres. Aquesta recerca bibliogràfica ha estat centrada en aquests temes per interès de l’autor. Durant el desenvolupament de la programació d’aula s’ha procurat integrar metodologies avalades per la literatura abans esmentada. La implantació d’aquestes metodologies es troben degudament justificades a l’apartat “Metodologies Emprades” del present treball. A més, a l’apartat “Processos” es pot trobar la estructura establida com a patró de treball per a l’elaboració de la present programació i que pot servir per futures produccions de programacions didàctiques. Si bé és cert que existix multitud de bibliografia especialitzada en educació i una amplia varietat de postures i opinions, no cal dir que és una prova de que no existix la estratègia didàctica ideal i que l’èxit d’implantació d’una metodologia concreta depèn de molts factors externs com l’entorn físic i social, els continguts, les característiques de l’alumnat, ratio d’alumnes, tipus de centre, etc. Així doncs, en aquesta programació d’aula s’han aplicat una amplia varietat de metodologies que poden servir per fer un sondeig de les més adequades al perfil d’aula al qual ens adrecem.ca_CA
dc.format.extent119 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsLicencia CC-BY-NC-SAca_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleProgramació d’aula. Bloc 3 de Tecnologia de 2n d’E.S.O.: Estructures i mecanismesca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Licencia CC-BY-NC-SA
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Licencia CC-BY-NC-SA