Mostrar el registro sencillo del ítem
Una altra forma d'aprendre l'electricitat
dc.contributor.author | Alemany Carbonell, Daniel | |
dc.contributor.other | Canales Leiva, Joaquim | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció | |
dc.date.accessioned | 2019-01-24T11:26:54Z | |
dc.date.available | 2019-01-24T11:26:54Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/180122 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP129. Curs: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | El següent Treball Final de Màster (a partir d’ara TFM) pertany a la modalitat de millora educativa seguint les pautes de la normativa de TFM de la Universitat Jaume I. El treball és centra en l’alumnat de 2n ESO E de l’IES Honori Garcia de la Vall d’ Uixó i pretén, a través d’una proposta de canvi metodològic i activitats relacionades amb recursos TIC fer veure a l’alumnat actual que les classes de Tecnologia tenen una utilitat per al dia a dia, i que a més a més, són interesants. Al llarg del primer període de pràctiques i mitjançant una enquesta de satisfacció, l’observació directa i entrevistes amb el professor actual, s’ha detectat que els alumnes tenen un total desinterès per l’assignatura i tanmateix creuen que no serveix allò que fan al taller per al seu dia a dia. Les pautes seguides en aquest treball corresponen a la metodologia descrita com investigació-acció. Per a portar a terme el pla d’acció s’utilitzaran part de les sessions que componen la unitat didàctica “Electricitat bàsica”. Aquesta unitat està dissenyada a partir dels criteris d’avaluació establerts al currículum segons la normativa de la Comunitat Valenciana. La metodologia proposada es l’anomenada Flipped Classroom. A més a més, també es farà ús en l’aula de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) com a recurs educatiu. Una vegada finalitzades totes les tasques programades en aquest projecte d’investigació-acció, es pot concloure que la nova metodologia i la nova manera de treballar han sigut ben rebudes pels estudiants, i a més a més, els resultats han sigut completament satisfactoris. Simultàniament, l’objectiu principal s’ha assolit, però no obstant això, després de la reflexió i el tancament del cicle d’investigació-acció han sorgit noves propostes de millora en les quals es deuria començar a treballar, començant per tant un cicle nou. | ca_CA |
dc.format.extent | 68 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Una altra forma d'aprendre l'electricitat | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809