Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorAlemany Carbonell, Daniel
dc.contributor.otherCanales Leiva, Joaquim
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció
dc.date.accessioned2019-01-24T11:26:54Z
dc.date.available2019-01-24T11:26:54Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/180122
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP129. Curs: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractEl següent Treball Final de Màster (a partir d’ara TFM) pertany a la modalitat de millora educativa seguint les pautes de la normativa de TFM de la Universitat Jaume I. El treball és centra en l’alumnat de 2n ESO E de l’IES Honori Garcia de la Vall d’ Uixó i pretén, a través d’una proposta de canvi metodològic i activitats relacionades amb recursos TIC fer veure a l’alumnat actual que les classes de Tecnologia tenen una utilitat per al dia a dia, i que a més a més, són interesants. Al llarg del primer període de pràctiques i mitjançant una enquesta de satisfacció, l’observació directa i entrevistes amb el professor actual, s’ha detectat que els alumnes tenen un total desinterès per l’assignatura i tanmateix creuen que no serveix allò que fan al taller per al seu dia a dia. Les pautes seguides en aquest treball corresponen a la metodologia descrita com investigació-acció. Per a portar a terme el pla d’acció s’utilitzaran part de les sessions que componen la unitat didàctica “Electricitat bàsica”. Aquesta unitat està dissenyada a partir dels criteris d’avaluació establerts al currículum segons la normativa de la Comunitat Valenciana. La metodologia proposada es l’anomenada Flipped Classroom. A més a més, també es farà ús en l’aula de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) com a recurs educatiu. Una vegada finalitzades totes les tasques programades en aquest projecte d’investigació-acció, es pot concloure que la nova metodologia i la nova manera de treballar han sigut ben rebudes pels estudiants, i a més a més, els resultats han sigut completament satisfactoris. Simultàniament, l’objectiu principal s’ha assolit, però no obstant això, després de la reflexió i el tancament del cicle d’investigació-acció han sorgit noves propostes de millora en les quals es deuria començar a treballar, començant per tant un cicle nou.ca_CA
dc.format.extent68 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleUna altra forma d'aprendre l'electricitatca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem