Aquest web utilitza galetes pròpies i de tercers per a facilitar la navegació als usuaris i oferir-los una millor experiència i servei. Si continueu navegant, entenem que accepteu la política de galetes de la Universitat Jaume I.  Més informació
Tancar

Repositori Universitat Jaume I

    • valencià
    • español
    • english
  • valencià 
    • valencià
    • español
    • english
  • Connexió
Visualitza element 
  •   Inici de DSpace
  • UJI: Trabajos académicos
  • TFM: Treballs de Final de Màster
  • TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
  • Visualitza element
  •   Inici de DSpace
  • UJI: Trabajos académicos
  • TFM: Treballs de Final de Màster
  • TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
  • Visualitza element
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Recurso didáctico para Historia de España en 2º de bachillerato: El siglo XIX español en la pluma de Benito Pérez Galdós. Memoria

Thumbnail
Visualitza/
TFM_2018_VidalBarreda_Ignacio.pdf (1.825Mb)
Impacte
Google Scholar Scholar | Altres documents de l'autor: Vidal Barreda, IgnacioMicrosoft Academico
Compartir
Mostra METS | MarcXML
Exportar a
Exportar a Mendeley
Metadades
Mostra el registre complet de l'element

comunitat-uji-handle:10234/158176

comunitat-uji-handle2:10234/71345

comunitat-uji-handle3:10234/92228

TFG-TFM

Aquest recurs és restringit

Metadades

Títol
Recurso didáctico para Historia de España en 2º de bachillerato: El siglo XIX español en la pluma de Benito Pérez Galdós. Memoria
Autor (s)
Vidal Barreda, Ignacio
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Soriano Martí, Javier; Universitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i Art.
Data de publicació
2018-10-24
URI
http://hdl.handle.net/10234/179973
Editor
Universitat Jaume I
Resum
Nowadays, history still has a reputation as a boring and hard subject, only for a few brilliant minds. This research will show that is a mith, and it will show that history can be really fun. Furthermore, it is essential ... [+]
Nowadays, history still has a reputation as a boring and hard subject, only for a few brilliant minds. This research will show that is a mith, and it will show that history can be really fun. Furthermore, it is essential for the formation of the human being. So, I propose a teching resource based in the use of the literature as a complement of history, using the Episodios Nacionales by Pérez Galdós. The intention is to share the story with the reader so that in this way he can understand better the history. benefits of reading are many and, as you will see, not always have a relationship with history. [-]
 
Actualmente la historia sigue teniendo el estigma de ser una asignatura aburrida, dura, reservada para unos pocos eruditos. En este trabajo se va a ver que no solo es un mito, sino que la historia puede llegar a ser ... [+]
Actualmente la historia sigue teniendo el estigma de ser una asignatura aburrida, dura, reservada para unos pocos eruditos. En este trabajo se va a ver que no solo es un mito, sino que la historia puede llegar a ser de lo más entretenida y, además, necesaria en la formación de personas que viven en sociedad. Para ello, se propone un recurso didáctico en el que la historia es acercada al estudiantado a través de la literatura de Pérez Galdós en sus Episodios Nacionales. La intención es hacer partícipe de la historia al lector para que de esta forma comprenda mejor la historia. Los beneficios de la lectura son muchísimos y, como se va a ver, no solo tienen que ver con la historia. [-]
 
Paraules clau / Matèries
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripció
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP319. Curs: 2017/2018.
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/masterThesis
Drets d'accés
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
Apareix a les col.leccions
  • TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [808]

entitlement


El nostre contingut es difon a:

HispanaEuropeanaRePEc: Research Papers in EconomicsTesis Doctorals en XarxaGoogle ScholarRecolectaOpenDOARRevistes Catalanes d'Accés ObertOpenAIREMaterials Docents en Xarxa

Ministerio Aquest projecte ha rebut una ajuda de la Direcció General del Llibre, Arxius i Biblioteques del Ministeri de Cultura.
DSpace
Metadades subjectes a :Public Domain | Informació i consultes:biblioteca@uji.es | Centre de seguretat i privacitat | Nota legal
Universitat Jaume I - Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya - Tel.: +34 964 72 87 61 Fax: +34 964 72 87 78
 

 

Inici de DSpaceQuè és el Repositori UJI?AjudaContacte

NotíciesFacebookBlogTwitterSlideSharePinterest

Visualitza

Tot DSpaceComunitats i col·leccionsPer data de publicacióAutor/aTítolsParaules clauAquesta col·leccióPer data de publicacióAutor/aTítolsParaules clau

El meu compte

EntraRegistre

Estadístiques

Estadistiques d'ús
Tweets por BibliotecaUJI

El nostre contingut es difon a:

HispanaEuropeanaRePEc: Research Papers in EconomicsTesis Doctorals en XarxaGoogle ScholarRecolectaOpenDOARRevistes Catalanes d'Accés ObertOpenAIREMaterials Docents en Xarxa

Ministerio Aquest projecte ha rebut una ajuda de la Direcció General del Llibre, Arxius i Biblioteques del Ministeri de Cultura.
DSpace
Metadades subjectes a :Public Domain | Informació i consultes:biblioteca@uji.es | Centre de seguretat i privacitat | Nota legal
Universitat Jaume I - Av. de Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya - Tel.: +34 964 72 87 61 Fax: +34 964 72 87 78