Show simple item record

dc.contributor.authorBellés Boira, David
dc.contributor.otherSoriano Martí, Javier
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i Art.
dc.date.accessioned2019-01-22T13:05:13Z
dc.date.available2019-01-22T13:05:13Z
dc.date.issued2018-10-24
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/179970
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP319. Curs: 2017/2018.ca_CA
dc.description.abstractThe following TFM proposes an example of field exit for the 3rd year students of Geography and History. The work aims to show the educational benefits that this type of methodological proposal has in the teaching-learning process. In order to capture these virtues, the study is set in several authors and publications related to this topic. While the guidelines for the correct development of the departure are defined, the proposal will be presented. This will be an activity related to the change of land uses of the Valencian territory on a local scale. In order to show the traditional landscape of the Valencian Country, the figure of A.J. Cavanilles will be used as a vehicle agent for the evolution of the environment. In the last part, different aspects will be analyzed as the tools used for the development of the sessions and the evaluation of the different abilities that the students will have developed at the exit. We must say that to adapt this proposal for the XXI century, innovative and updated activities will be proposed, such as the use of ICT tools and social networks.ca_CA
dc.description.abstractEl següent TFM proposa un exemple d’eixida de camp per a l’alumnat de 3r d’ESO de Geografia i Història. El treball pretén mostrar els beneficis educatius que té dins del procés d’ensenyament-aprenentatge aquest tipus de proposta metodològica. Per poder plasmar aquestes virtuts, l’estudi es fixa en diversos autors i publicacions relacionades amb aquesta temàtica. Quedant definides les pautes per al correcte desenvolupament de l’eixida, es presenta el que serà la proposta. Aquesta serà una activitat relacionada amb el canvi d’usos del sòl del territori valencià a escala local. Per poder mostrar el paisatge tradicional del País Valencià, s’utilitzarà la figura d’A.J. Cavanilles com agent vehicular de l’evolució del medi. En la darrera part s’analitzaran aspectes diferenciats com les ferramentes utilitzades per al desenvolupament de les sessions i l’avaluació de les distintes habilitats que l’alumnat haurà desenvolupat en la sortida. Cal dir que per adequar aquesta proposta al s. XXI, es proposaran activitats innovadores i actualitzades com l’ús de les ferramentes TIC i les xarxes socials.ca_CA
dc.format.extent70 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectGeografia i Històriaca_CA
dc.subjectEixida de campca_CA
dc.subjectESOca_CA
dc.subjectFerramentes TICca_CA
dc.subjectXarxes socialsca_CA
dc.titleDel paisatge de Cavanilles a l'actualitat: l'eixida de camp com a recurs didàctic per a l'estudi del canvi d'usos del sòl al territori valencià.ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record