Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorEscobar Benet, Mar
dc.contributor.otherMoyano Fernández, Julio José
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Matemàtiques.
dc.date.accessioned2019-01-16T16:40:31Z
dc.date.available2019-01-16T16:40:31Z
dc.date.issued2018-06-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/179736
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP509. Curs: 2017/2018.ca_CA
dc.description.abstractAquest Treball de Final de Màster es troba dins del Màster en Professorat d’Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes, en l’especialitat en Matemàtiques. La modalitat que s’ha portat a terme durant el mateix és la millora educativa d’una unitat de programació referent a la Geometria Analítica. El treball consisteix a desenvolupar una unitat didàctica per a donar resposta a la problemàtica detectada en la primera fase del “Pràcticum”, és a dir, de l’estada en pràctiques als centres docents. Al llarg de la segona fase del “Pràcticum” s’implementen les millores desenvolupades i s’avalua el coneixement adquirit per part de l’alumnat, a més de la reflexió sobre els resultats obtinguts i en referència als aspectes a millorar en un futur per tal d’enriquir el procés d’ensenyament-aprenentatge. A partir de la introducció de les propostes de millora es pretén incorporar les noves tecnologies en la mesura en què siga possible i utilitzar diferents metodologies didàctiques, com per exemple el treball en grup. El principal objectiu que es busca incorporant aquests canvis, a més d’afavorir el procés d’aprenentatge, és augmentar la motivació de l’alumnat davant l’estudi i, en especial, amb les matemàtiques. Una vegada s’han implementat les millores didàctiques, els resultats obtinguts mostren que el procés d’aprenentatge ha millorat positivament, havent superat els objectius establerts. No obstant açò, es destaquen possibles millores a incloure en un futur en referència a aspectes en els dos àmbits proposats com a millora, és a dir, en les sessions de treball grupal i amb les noves tecnologies.ca_CA
dc.format.extent53 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleMillora d’una unitat didàctica sobre Geometria Analíticaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional