Millora d’una unitat didàctica sobre Geometria Analítica
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
Millora d’una unitat didàctica sobre Geometria AnalíticaAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Moyano Fernández, Julio José; Universitat Jaume I. Departament de Matemàtiques.Fecha de publicación
2018-06-26Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest Treball de Final de Màster es troba dins del Màster en Professorat d’Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes, en l’especialitat en Matemàtiques. La modalitat ... [+]
Aquest Treball de Final de Màster es troba dins del Màster en Professorat d’Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes, en l’especialitat en Matemàtiques. La modalitat que s’ha portat a terme durant el mateix és la millora educativa d’una unitat de programació referent a la Geometria Analítica.
El treball consisteix a desenvolupar una unitat didàctica per a donar resposta a la problemàtica detectada en la primera fase del “Pràcticum”, és a dir, de l’estada en pràctiques als centres docents. Al llarg de la segona fase del “Pràcticum” s’implementen les millores desenvolupades i s’avalua el coneixement adquirit per part de l’alumnat, a més de la reflexió sobre els resultats obtinguts i en referència als aspectes a millorar en un futur per tal d’enriquir el procés d’ensenyament-aprenentatge.
A partir de la introducció de les propostes de millora es pretén incorporar les noves tecnologies en la mesura en què siga possible i utilitzar diferents metodologies didàctiques, com per exemple el treball en grup.
El principal objectiu que es busca incorporant aquests canvis, a més d’afavorir el procés d’aprenentatge, és augmentar la motivació de l’alumnat davant l’estudi i, en especial, amb les matemàtiques.
Una vegada s’han implementat les millores didàctiques, els resultats obtinguts mostren que el procés d’aprenentatge ha millorat positivament, havent superat els objectius establerts. No obstant açò, es destaquen possibles millores a incloure en un futur en referència a aspectes en els dos àmbits proposats com a millora, és a dir, en les sessions de treball grupal i amb les noves tecnologies. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP509. Curs: 2017/2018.
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: