Mostrar el registro sencillo del ítem
Matemàtiques en un Projecte Globalitzat i en les rutines quotidianes
dc.contributor.author | Puig Lleixà, Aida | |
dc.contributor.other | Pérez Serrano, Inmaculada C. | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2019-01-09T12:25:54Z | |
dc.date.available | 2019-01-09T12:25:54Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/179557 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | El punt de partida d'aquest treball, està relacionat amb l'adquisició de la competència matemàtica per a alumnes de segon cicle d'Educació Infantil. Durant els estudis del Grau de Mestra en Educació Infantil l'assignatura que considero que va ser la més útil, per la seva metodologia, pels continguts i per la relació i connexions que s'estableixen amb la vida quotidiana, va ser la del Desenvolupament del Pensament Matemàtic i la seva Didàctica. Per aquest motiu i per la meva preocupació respecte de les dificultats que la majoria d'alumnes manifesten en l'aprenentatge de les matemàtiques, he decidit realitzar el Treball de final de Grau (TFG) sobre la metodologia utilitzada en l'ensenyament de la matemàtica mitjançant un Projecte de Treball Globalitzat, l'aprofitament de les rutines diàries i els materials manipulatius. Aquests ens faciliten la possibilitat de partir dels interessos dels alumnes, d'adquirir coneixements a partir de la manipulació i l'experimentació i al mateix temps ens permeten aconseguir els objectius curriculars. Així doncs, el següent escrit mostra l'execució d'una intervenció desenvolupada amb alumnes d'una aula d'Infantil en la qual s'utilitzen aquests recursos. Per comprovar si són adequats, durant la seva posada en pràctica s'han realitzat diversos anàlisis dels aspectes matemàtics a través de llistes de control, un diari d'aula i l'observació directa. Seguidament, s'han plasmat els resultats, en els quals es manifesta si s'han aconseguit els objectius programats i si ha canviat la motivació i l'interès dels infants per les matemàtiques. | ca_CA |
dc.format.extent | 58 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | competència matemàtica | ca_CA |
dc.subject | metodologia | ca_CA |
dc.subject | Projectes de Treball Globalitzats | ca_CA |
dc.subject | rutines diàries d'aula | ca_CA |
dc.subject | materials manipulatius | ca_CA |
dc.title | Matemàtiques en un Projecte Globalitzat i en les rutines quotidianes | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840