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dc.contributor.authorMontalar Mendoza, María Encarnación
dc.contributor.otherEscriva-Llorca, Ferran
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2018-12-19T12:15:00Z
dc.date.available2018-12-19T12:15:00Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/178253
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractLa música tiene un papel importante en nuestra sociedad, ya que es capaz de aportarnos una gran cantidad de beneficios positivos a los seres humanos. Es por ello por lo que considero que es fundamental una buena enseñanza de ella para poder adquirir todos estos beneficios que aporta, desde edades muy tempranas, siendo la música un elemento fundamental en la etapa de infantil. Actualmente, existen diferentes teorías y métodos que afirman que la música es beneficiosa trabajarla desde la etapa de infantil, y efectivamente la música suele estar muy presente en las aulas de 3 a 6 años. Pero ¿realmente se trabaja la música en las aulas de infantil de manera correcta y con la metodología correcta? Este trabajo tiene como fin estudiar el motivo por el cual no se utilizan estas metodologías en infantil a partir de un estudio de caso. Para llevarlo a cabo, se realizará previamente un pequeño estudio sobre el centro a través de una observación y unos cuestionarios al personal docente del centro. Este estudio de caso puede ser modelo para otros trabajos similares.ca_CA
dc.description.abstractLa música té un paper important en la nostra societat, ja que és capaç d'aportarnos una gran quantitat de beneficis positius als éssers humans. És per això pel que considere que és fonamental un bon ensenyament d'ella per poder adquirir tots aquests beneficis que aporta, des d'edats molt primerenques, sent la música un element fonamental en l'etapa d'infantil. Actualment, existeixen diferents teories i mètodes que afirmen que la música és beneficiosa treballar-la des de l'etapa d'infantil, i efectivament la música sol estar molt present a les aules de 3 a 6 anys. Però realment es treballa la música en les aules d'infantil de manera correcta i amb la metodologia correcta? Aquest treball té com a finalitat estudiar el motiu pel qual no s'utilitzen aquestes metodologies en infantil a partir d'un estudi de cas. Per fer-ho, es realitzarà prèviament un petit estudi sobre el centre a través d'una observació i uns qüestionaris al personal docent del centre. Aquest estudi de cas pot ser model per a altres treballs similars.ca_CA
dc.format.extent27 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isospaca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsLicencia CC-BY-NC-NDca_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectMúsicaca_CA
dc.subjectEducación infantilca_CA
dc.subjectMetodologías activasca_CA
dc.subjectaplicación metodologíasca_CA
dc.subjectdidáctica de la músicaca_CA
dc.subjectEducació infantilca_CA
dc.subjectMetodologies activesca_CA
dc.subjectaplicació metodologiesca_CA
dc.subjectdidàctica de la músicaca_CA
dc.titleLos beneficios del método Willems en Educación Infantil y su uso en la actualidad: una experiencia de investigación-acciónca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


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