Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMartínez Balaguer, Míriam
dc.contributor.otherMoliner García, Odet
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2018-12-19T10:24:16Z
dc.date.available2018-12-19T10:24:16Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/178241
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractL’escola tradicional sempre ha buscat la competició i la individualització a les aules, per contra, actualment aquest pensament ha evolucionat, donant pas a la inclusió. L’escola inclusiva és una meta que a poc a poc ens anem apropant, i per això s’han d’utilitzar noves tècniques d’aprenentatge en les aules, les quals puguen abastir el nou pensament de l’escola actual i la seua diversitat. Aquest estudi es centra en dues aules d’infantil de cinc anys, en les quals s’ha delimitat el problema de la individualització a l’aula, entre altres problemes. Per fer front a aquesta situació, s’ha aplicat un pla d’investigació-acció, el qual es basa en aplicar dues tècniques d’aprenentatge cooperatiu, el foli giratori i el treball per parelles. Amb aquestes tècniques, desenvolupem el treball equitatiu entre els alumnes i fomentem l’oportunitat d’igualtats. L’objectiu és que a través d’un tema concret, en aquest cas el cinema, l’alumnat aprenga a treballar de forma cooperativa. Per a això, s’han utilitzat taules d’observació i un diari de camp per fer un seguiment de la investigació. Els resultats d’aquest estudi, afirmen que el treball cooperatiu afavoreix l’aprenentatge de l’alumnat, les relacions entre ells, la participació equitativa i la seua autonomia, fent finalment una aula inclusiva.ca_CA
dc.description.abstractThe traditional school has always sought competition and individualization in classrooms, on the contrary, this thought has evolved, giving way to inclusion. Inclusive school is a goal that is gradually getting closer to you, which is why new learning techniques are needed in classrooms, which can accommodate the new thinking of the current school and its diversity. This study focuses on two children's classrooms of five years, in which the problem of individualization in the classroom has been delimited, among other problems. In order to face this situation, a research-action plan has been applied, which is based on applying two cooperative learning techniques, the RoundTable and the work for couples. With these techniques, we develop the equitable work among the students and we foster the opportunity of equality. The objective is that through a specific subject, in this case the cinema, students learn to work cooperatively. For this, observation tables and a field diary have been used to track research. The results of this study, say that cooperative work encourages student learning, the relationships between them, equitable participation and their autonomy, finally making a inclusive classroom.ca_CA
dc.format.extent37 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsLicencia CC-BY-NC-NDca_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectEscola inclusivaca_CA
dc.subjectaprenentatge cooperatiuca_CA
dc.subjectfull giratorica_CA
dc.subjecttreball per parellesca_CA
dc.subjecttècniques cooperativesca_CA
dc.subjectInclusive schoolca_CA
dc.subjectcooperative learningca_CA
dc.subjectRoundTableca_CA
dc.subjectwork for couplesca_CA
dc.subjecttechnical cooperativesca_CA
dc.titleL’aprenentatge cooperatiu en l’alumnat d’educació infantil a través del cinemaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Licencia CC-BY-NC-ND
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Licencia CC-BY-NC-ND