Mostrar el registro sencillo del ítem
L’aprenentatge cooperatiu en l’alumnat d’educació infantil a través del cinema
dc.contributor.author | Martínez Balaguer, Míriam | |
dc.contributor.other | Moliner García, Odet | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2018-12-19T10:24:16Z | |
dc.date.available | 2018-12-19T10:24:16Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/178241 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | L’escola tradicional sempre ha buscat la competició i la individualització a les aules, per contra, actualment aquest pensament ha evolucionat, donant pas a la inclusió. L’escola inclusiva és una meta que a poc a poc ens anem apropant, i per això s’han d’utilitzar noves tècniques d’aprenentatge en les aules, les quals puguen abastir el nou pensament de l’escola actual i la seua diversitat. Aquest estudi es centra en dues aules d’infantil de cinc anys, en les quals s’ha delimitat el problema de la individualització a l’aula, entre altres problemes. Per fer front a aquesta situació, s’ha aplicat un pla d’investigació-acció, el qual es basa en aplicar dues tècniques d’aprenentatge cooperatiu, el foli giratori i el treball per parelles. Amb aquestes tècniques, desenvolupem el treball equitatiu entre els alumnes i fomentem l’oportunitat d’igualtats. L’objectiu és que a través d’un tema concret, en aquest cas el cinema, l’alumnat aprenga a treballar de forma cooperativa. Per a això, s’han utilitzat taules d’observació i un diari de camp per fer un seguiment de la investigació. Els resultats d’aquest estudi, afirmen que el treball cooperatiu afavoreix l’aprenentatge de l’alumnat, les relacions entre ells, la participació equitativa i la seua autonomia, fent finalment una aula inclusiva. | ca_CA |
dc.description.abstract | The traditional school has always sought competition and individualization in classrooms, on the contrary, this thought has evolved, giving way to inclusion. Inclusive school is a goal that is gradually getting closer to you, which is why new learning techniques are needed in classrooms, which can accommodate the new thinking of the current school and its diversity. This study focuses on two children's classrooms of five years, in which the problem of individualization in the classroom has been delimited, among other problems. In order to face this situation, a research-action plan has been applied, which is based on applying two cooperative learning techniques, the RoundTable and the work for couples. With these techniques, we develop the equitable work among the students and we foster the opportunity of equality. The objective is that through a specific subject, in this case the cinema, students learn to work cooperatively. For this, observation tables and a field diary have been used to track research. The results of this study, say that cooperative work encourages student learning, the relationships between them, equitable participation and their autonomy, finally making a inclusive classroom. | ca_CA |
dc.format.extent | 37 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-NC-ND | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | Escola inclusiva | ca_CA |
dc.subject | aprenentatge cooperatiu | ca_CA |
dc.subject | full giratori | ca_CA |
dc.subject | treball per parelles | ca_CA |
dc.subject | tècniques cooperatives | ca_CA |
dc.subject | Inclusive school | ca_CA |
dc.subject | cooperative learning | ca_CA |
dc.subject | RoundTable | ca_CA |
dc.subject | work for couples | ca_CA |
dc.subject | technical cooperatives | ca_CA |
dc.title | L’aprenentatge cooperatiu en l’alumnat d’educació infantil a través del cinema | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840