Mostrar el registro sencillo del ítem
Les tertúlies literàries dialògiques a les aules d’infantil. Virtuts, febleses i recomanacions.
dc.contributor.author | García Capsir, Emma | |
dc.contributor.other | Martínez Rubio, José | |
dc.date.accessioned | 2018-12-17T11:00:54Z | |
dc.date.available | 2018-12-17T11:00:54Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/178161 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | El present estudi té com a objectiu millorar el funcionament de les tertúlies literàries dialògiques utilitzades com a pràctica lectora d’èxit, per aconseguir que aquestes siguin vertaderament lectures d’èxit, perquè s’ha detectat que no es compleixen alguns criteris en la posada en pràctica a les aules. Per a la realització d’aquest estudi hem comptat amb la col·laboració de tres col·legis públics de Castelló de la Plana, aquests col·legis els hem anomenat A, B i C per a protegir l’anonimat. Tots tres duen a terme les tertúlies literàries dialògiques en Educació Infantil. L’acció ha consistit en la repartició de dos tipus de qüestionaris, un per a docents i un per a voluntariat, per a avaluar aquesta pràctica a l’aula. En total han participat 9 docents dels tres col·legis i 2 voluntaris de dos col·legis. Els resultats que hem extret a partir dels qüestionaris mostren que generalment les tertúlies literàries dialògiques s’apliquen correctament al cicle d’Infantil respectant els criteris que la conformen, encara que s’han de millorar alguns aspectes referits a l’elecció de les lectures per tal que siguin obres clàssiques de la literatura universal, i promoure la participació de voluntariat tant a la comunitat educativa com a futurs/es docents. Tanmateix, extraiem virtuts, febleses i recomanacions per a una adequada pràctica lectora d’èxit. | ca_CA |
dc.format.extent | 45 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-NC-SA | ca_CA |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | tertúlia literària dialògica | ca_CA |
dc.subject | èxit | ca_CA |
dc.subject | clàssics | ca_CA |
dc.subject | literatura | ca_CA |
dc.title | Les tertúlies literàries dialògiques a les aules d’infantil. Virtuts, febleses i recomanacions. | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840