Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorGarcía Capsir, Emma
dc.contributor.otherMartínez Rubio, José
dc.date.accessioned2018-12-17T11:00:54Z
dc.date.available2018-12-17T11:00:54Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/178161
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractEl present estudi té com a objectiu millorar el funcionament de les tertúlies literàries dialògiques utilitzades com a pràctica lectora d’èxit, per aconseguir que aquestes siguin vertaderament lectures d’èxit, perquè s’ha detectat que no es compleixen alguns criteris en la posada en pràctica a les aules. Per a la realització d’aquest estudi hem comptat amb la col·laboració de tres col·legis públics de Castelló de la Plana, aquests col·legis els hem anomenat A, B i C per a protegir l’anonimat. Tots tres duen a terme les tertúlies literàries dialògiques en Educació Infantil. L’acció ha consistit en la repartició de dos tipus de qüestionaris, un per a docents i un per a voluntariat, per a avaluar aquesta pràctica a l’aula. En total han participat 9 docents dels tres col·legis i 2 voluntaris de dos col·legis. Els resultats que hem extret a partir dels qüestionaris mostren que generalment les tertúlies literàries dialògiques s’apliquen correctament al cicle d’Infantil respectant els criteris que la conformen, encara que s’han de millorar alguns aspectes referits a l’elecció de les lectures per tal que siguin obres clàssiques de la literatura universal, i promoure la participació de voluntariat tant a la comunitat educativa com a futurs/es docents. Tanmateix, extraiem virtuts, febleses i recomanacions per a una adequada pràctica lectora d’èxit.ca_CA
dc.format.extent45 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsLicencia CC-BY-NC-SAca_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjecttertúlia literària dialògicaca_CA
dc.subjectèxitca_CA
dc.subjectclàssicsca_CA
dc.subjectliteraturaca_CA
dc.titleLes tertúlies literàries dialògiques a les aules d’infantil. Virtuts, febleses i recomanacions.ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Licencia CC-BY-NC-SA
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Licencia CC-BY-NC-SA