Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBatiste Cuartero, Dairén
dc.contributor.otherGil Gómez, Jesús
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2018-12-10T11:11:37Z
dc.date.available2018-12-10T11:11:37Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/177967
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractEns trobem davant del currículum del segon cicle d’Educació Infantil establit pel Decret 38/2008 el qual no seqüència els continguts a treballar d’acord amb les capacitats motrius de l’infant, sinó que els mostra de manera globalitzada per tal que cada docent els distribueixi durant l’etapa segons el seu criteri. En aquest treball s’ha fet una investigació sobre les principals característiques psicoevolutives de l’alumnat de 3 a 6 anys. A més, també s’ha observat la importància que té la motricitat en el desenvolupament integral dels infants durant aquesta franja d’edat. A partir d’aquí, s’han seleccionat aquelles capacitats psicomotrius que han de desenvolupar-se durant aquests cursos, definint-les i mencionant les seves respectives característiques. Posteriorment, s’ha fet una proposta de seqüenciació en què es mostra una guia de l’ordre d’incorporació de les capacitats i una altra proposta dividida en dues en què apareixen les relacions que existeixen entre les mateixes capacitats, una de manera general i l’altra més específica. Així doncs, la idea és que qualsevol docent pugui agafar aquesta distribució justificada i aplicar-la a la seva aula d’Educació Infantil.ca_CA
dc.description.abstractWe are confronted with the syllabus of the second cycle of Pre-primary education established under the provisions of decree 38/2008 which does not sequence the contents to be treated in accordance with the child’s motor skills, but such contents are universally displayed, so each teacher can allocate them according to her/his own judgment. This paper explores the main psychoevolutive characteristics of schoolchildren whose age rages from 3 to 6 years old. Furthermore, the salience of motricity in the schoolchildren’s comprehensive development in this age group must be outlined. On this basis, the psychomotor capacities that are expected to be developed during these grades were selected and further defined. Subsequently, two proposals were made, the first one shows a guideline to gradually integrate capacities whilst the second one shows the relationship among the several capacities, firstly more generally and secondly, more specifically. Therefore, my intention is to make it easy for any teacher to use this distribution as a reference and apply it to her/his pre-primary classroom.ca_CA
dc.format.extent25 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectpsicomotricitatca_CA
dc.subjectcapacitats psicomotriusca_CA
dc.subjectseqüenciació/relacióca_CA
dc.subjectpsyhomotor educationca_CA
dc.subjectpsychomotor capacitiesca_CA
dc.subjectsequencing/ connectionca_CA
dc.titleSeqüenciació dels continguts psicomotrius en l’etapa d’Educació Infantilca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem