Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorUsó Moreno, David
dc.contributor.otherOrtí Ferreres, Joan
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2018-12-05T10:30:36Z
dc.date.available2018-12-05T10:30:36Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/177902
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractAquest Treball de Final de Grau és un estudi experimental sobre l’adquisició de la lateralitat als xiquets/es de primer i segon curs d’Educació Primària. Segons el Currículum de la Comunitat Valenciana, es pot observar que la lateralitat no està considera com un contingut fixe i continu a treballar durant tots els cursos d’Educació Primària a l’àrea d’educació física, sinó que únicament consta al segon curs baix el nom de consolidació de la lateralitat. Podem observar que consten altres conceptes com podrien ser l’orientació espacial o la coordinació però no la lateralitat purament. A través d’aquest estudi es realitzarà el Test de Harris a una mostra a l’alumnat durant l’estada a les pràctiques per tal de comprovar si realment és a segon quan s’adquireix la lateralitat tal i com diu el Decret o és un contingut que prèviament ja s’ha adquirit en cursos anteriors i no deuria aparèixer en aquest curs. Amb aquest Test anem a poder comprovar la lateralitat general, manual, podal, visual i auditiva.ca_CA
dc.description.abstractThis Final Project in the Grade of Teacher is an experimental study about the acquisition of laterality for children in the first and second year of Primary Education. According to Valencian Community Curriculum; It can be observed that laterality is not considered as a continuous content to work during all Primary Education courses in the area of physical education, but only in the second year under the name of consolidation of laterality. We can observe that there are other concepts such as spatial orientation or coordination but not purely laterality. Through this study, the Harris Test will be performed at a sample of pupils during the Practicum to check if there is in second when laterality is acquired as stated in the Decree or is a content that has already been acquired in previous courses and should not appear in this course. With this Test we will be able to check the general laterality, manual, footprint, visual and auditoryca_CA
dc.format.extent22 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectLateralitatca_CA
dc.subjectTest de Harrisca_CA
dc.subjectdominànciaca_CA
dc.titleLa consolidació de la lateralitat a l'Educació Primàriaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem