Mostrar el registro sencillo del ítem
La consolidació de la lateralitat a l'Educació Primària
dc.contributor.author | Usó Moreno, David | |
dc.contributor.other | Ortí Ferreres, Joan | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2018-12-05T10:30:36Z | |
dc.date.available | 2018-12-05T10:30:36Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/177902 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest Treball de Final de Grau és un estudi experimental sobre l’adquisició de la lateralitat als xiquets/es de primer i segon curs d’Educació Primària. Segons el Currículum de la Comunitat Valenciana, es pot observar que la lateralitat no està considera com un contingut fixe i continu a treballar durant tots els cursos d’Educació Primària a l’àrea d’educació física, sinó que únicament consta al segon curs baix el nom de consolidació de la lateralitat. Podem observar que consten altres conceptes com podrien ser l’orientació espacial o la coordinació però no la lateralitat purament. A través d’aquest estudi es realitzarà el Test de Harris a una mostra a l’alumnat durant l’estada a les pràctiques per tal de comprovar si realment és a segon quan s’adquireix la lateralitat tal i com diu el Decret o és un contingut que prèviament ja s’ha adquirit en cursos anteriors i no deuria aparèixer en aquest curs. Amb aquest Test anem a poder comprovar la lateralitat general, manual, podal, visual i auditiva. | ca_CA |
dc.description.abstract | This Final Project in the Grade of Teacher is an experimental study about the acquisition of laterality for children in the first and second year of Primary Education. According to Valencian Community Curriculum; It can be observed that laterality is not considered as a continuous content to work during all Primary Education courses in the area of physical education, but only in the second year under the name of consolidation of laterality. We can observe that there are other concepts such as spatial orientation or coordination but not purely laterality. Through this study, the Harris Test will be performed at a sample of pupils during the Practicum to check if there is in second when laterality is acquired as stated in the Decree or is a content that has already been acquired in previous courses and should not appear in this course. With this Test we will be able to check the general laterality, manual, footprint, visual and auditory | ca_CA |
dc.format.extent | 22 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | Lateralitat | ca_CA |
dc.subject | Test de Harris | ca_CA |
dc.subject | dominància | ca_CA |
dc.title | La consolidació de la lateralitat a l'Educació Primària | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840