La consolidació de la lateralitat a l'Educació Primària
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
La consolidació de la lateralitat a l'Educació PrimàriaAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Ortí Ferreres, Joan; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesFecha de publicación
2018Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest Treball de Final de Grau és un estudi experimental sobre l’adquisició de la
lateralitat als xiquets/es de primer i segon curs d’Educació Primària.
Segons el Currículum de la Comunitat Valenciana, es pot ... [+]
Aquest Treball de Final de Grau és un estudi experimental sobre l’adquisició de la
lateralitat als xiquets/es de primer i segon curs d’Educació Primària.
Segons el Currículum de la Comunitat Valenciana, es pot observar que la lateralitat no està
considera com un contingut fixe i continu a treballar durant tots els cursos d’Educació Primària a
l’àrea d’educació física, sinó que únicament consta al segon curs baix el nom de consolidació de la
lateralitat. Podem observar que consten altres conceptes com podrien ser l’orientació espacial o la
coordinació però no la lateralitat purament.
A través d’aquest estudi es realitzarà el Test de Harris a una mostra a l’alumnat durant l’estada a
les pràctiques per tal de comprovar si realment és a segon quan s’adquireix la lateralitat tal i com
diu el Decret o és un contingut que prèviament ja s’ha adquirit en cursos anteriors i no deuria
aparèixer en aquest curs. Amb aquest Test anem a poder comprovar la lateralitat general, manual,
podal, visual i auditiva. [-]
This Final Project in the Grade of Teacher is an experimental study about the acquisition
of laterality for children in the first and second year of Primary Education.
According to Valencian Community Curriculum; ... [+]
This Final Project in the Grade of Teacher is an experimental study about the acquisition
of laterality for children in the first and second year of Primary Education.
According to Valencian Community Curriculum; It can be observed that laterality is not considered
as a continuous content to work during all Primary Education courses in the area of physical
education, but only in the second year under the name of consolidation of laterality. We can
observe that there are other concepts such as spatial orientation or coordination but not purely
laterality.
Through this study, the Harris Test will be performed at a sample of pupils during the Practicum to
check if there is in second when laterality is acquired as stated in the Decree or is a content that
has already been acquired in previous courses and should not appear in this course. With this Test
we will be able to check the general laterality, manual, footprint, visual and auditory [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2017/2018
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess