Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorAgut Calduch, Marc
dc.contributor.otherJiménez Salcedo, Juan
dc.date.accessioned2018-11-29T19:43:58Z
dc.date.available2018-11-29T19:43:58Z
dc.date.issued2018-09-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/177796
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengües. Codi: SBC042. Curs: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractEl present document comprèn un estudi realitzat a l’escola La Magdalena de la província de Castelló en el que es dissenya i aplica una Unitat Didàctica (UD) en l’assignatura d’Educació Física (EF). Concretament s’utilitza un enfocament CLIL (Content and Language Integrated Learning) sobre una classe de 5é de primària formada per 11 alumnes (6 xics i 5 xiques). Posteriorment, s’utilitza un grup focal o grup de discussió d’elaboració pròpia per recollir totes les impressions generades durant la intervenció. Per l’elaboració de la proposta s’han considerat els aspectes legislatius i les bases teòriques necessàries per garantir una correcta planificació i una metodologia eficaç de la proposta. Per això es van elaborar 4 sessions de 50 minuts de duració cadascuna. Com a resultats generals destacar com els alumnes perceben satisfactòriament la utilització d’una segona llengua (L2) en l’assignatura d’EF, mentre que mostren cert rebuig en la resta d’assignatures, justificant que els continguts d’aquestes assignatures eren complexos per ensenyar-se en la L2. A més creuen que el professor ha de ser un referent que ha de dominar la L2 i donar exemple als alumnes, els alumnes han de tenir uns coneixement mínims per poder aplicar CLIL. A més alguns veuen el fet de donar les classes en la L2 com un element que fa les classes més atractives per els alumnes.ca_CA
dc.description.abstractEl presente documento comprende un estudio realizado en la escuela La Magdalena de la provincia de Castellón en el que se diseña y aplica una Unidad Didáctica (UD) en la asignatura de Educación Física (EF). Concretamente se utiliza un enfoque CLIL (Content and Language Integrated Learning) sobre una clase de 5º de primaria formada por 11 alumnos (6 chicos y 5 chicas). Posteriormente, se utiliza un grupo focal o grupo de discusión de elaboración propia para recoger todas las impresiones generadas durante la intervención. Para la elaboración de la propuesta se han considerado los aspectos legislativos y las bases teóricas necesarias para garantizar una correcta planificación y una metodología eficaz de la propuesta. Por ello se elaboraron 4 sesiones de 50 minutos de duración cada una. Como resultados generales destacar que los alumnos perciben satisfactoriamente la utilización de una segunda lengua (L2) en la asignatura de EF, mientras que muestran cierto rechazo en el resto de asignaturas, justificando que los contenidos de estas asignaturas eran complejos para enseñarse en la L2. Además creen que el profesor debe ser un referente que debe dominar la L2 y dar ejemplo a los alumnos, los alumnos deben tener unos conocimientos mínimos para poder aplicar CLIL. Además algunos ven el hecho de dar las clases en la L2 como un elemento que hace las clases más atractivas para los alumnos.ca_CA
dc.description.abstractThis document includes a study carried out at the La Magdalena School in the province of Castellón where a Didactic Unit (DU) is designed and applied to the subject of Physical Education (PE). Specifically, a CLIL (Content and Language Integrated Learning) approach is used on a 5th grade class consisting of 11 students (6 boys and 5 children). Subsequently, a focus group or group of discussion is used to collect all the impressions generated during the intervention. For the preparation of the proposal, the legislative aspects and the theoretical bases necessary to ensure correct planning and an effective methodology of the proposal have been considered. For this reason we created four sessions of 50 minutes each. As a general result, students emphasize the use of a second language (L2) satisfactorily in the subject of PE, while showing some rejection in the rest of the subjects, justifying that the contents of these subjects were complex for be taught in the L2. In addition, they believe that the teacher should be a point of reference that must master L2 and give students an example; students must have minimal knowledge to be able to apply CLIL, some see the fact of giving classes in the L2 as an element which makes the classes more attractive for the students.ca_CA
dc.format.extent79 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengüesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Comunicación Intercultural y Enseñanza de Lenguasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Intercultural Communication and Language Teachingca_CA
dc.subjecteducació físicaca_CA
dc.subjectmetodologiaca_CA
dc.subjectCLILca_CA
dc.subjectanglèsca_CA
dc.subjectsegones llengüesca_CA
dc.subjecteducación físicaca_CA
dc.subjectmetodologíaca_CA
dc.subjectinglésca_CA
dc.subjectsegundas lenguasca_CA
dc.subjectphysical educationca_CA
dc.subjectmethodologyca_CA
dc.subjectenglishca_CA
dc.subjectsecond languagesca_CA
dc.titleAprenent jugant a futbolca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem