Mostrar el registro sencillo del ítem
Investigació-acció vers la inclusió en Educació Física
dc.contributor.author | Montañés Pascual, Vicente José | |
dc.contributor.author | Rodrigo Cervera, Alejandro | |
dc.contributor.other | Chiva Bartoll, Òscar | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2018-11-15T10:37:43Z | |
dc.date.available | 2018-11-15T10:37:43Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/177491 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | La inclusió adient de l'alumnat durant les classes d'Educació Física és un assumpte encara en desenvolupament. Se sap que són molts els reptes i variables que influeixen en el seu èxit. El present treball aborda un cas real i pretén oferir una eina didàctica per a tractar d'augmentar la inclusió en aquesta àrea educativa. Detectada una manca de les interrelacions socials en un grup-classe, la investigació se centra en els efectes que aconsegueixen les activitats físiques cooperatives vers la inclusió de tres escolars d'ètnia gitana amb la resta d'alumnes. En primer lloc, un marc teòric ens aproxima a la metodologia de la investigació-acció i al concepte d'inclusió. A continuació s'ofereix una anàlisi del grau d'inclusió dels estudiants mitjançant diverses tècniques com ara el diari d'anotacions, entrevistes amb el professorat implicat i sociogrames a l'alumnat. Finalment, es realitza un estudi comparatiu de l'abans i del després d'aplicar-les i tot sembla indicar que afavoreixen el nivell d'inclusió | ca_CA |
dc.description.abstract | The adequate inclusion of students during Physical Education classes is an issue still under development. It is known that there are many challenges and variables that influence its success. The present work addresses a real case and aims to offer a didactic tool to try to increase inclusion in this educational area. Once the lack of social interrelationships is detected in a group-class, the research focuses on the effects achieved by cooperative physical activities and the inclusion of three gypsy children with the rest of the students. First, a theoretical framework brings us closer to the methodology of action research and the concept of inclusion. Then, we analyse the inclusion rate of students through various techniques such as journal entries, interviews with the teachers involved and sociograms to students. Finally, a comparative study about what happens before the techniques applied and what happens after applying them afterwards is carried out and everything seems to indicate that they improve the level of inclusion. | ca_CA |
dc.format.extent | 55 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | Investigació-acció | ca_CA |
dc.subject | inclusió | ca_CA |
dc.subject | educació física | ca_CA |
dc.subject | cooperació | ca_CA |
dc.subject | Action research | ca_CA |
dc.subject | inclusion | ca_CA |
dc.subject | physical education | ca_CA |
dc.subject | cooperation | ca_CA |
dc.title | Investigació-acció vers la inclusió en Educació Física | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840