Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMontañés Pascual, Vicente José
dc.contributor.authorRodrigo Cervera, Alejandro
dc.contributor.otherChiva Bartoll, Òscar
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2018-11-15T10:37:43Z
dc.date.available2018-11-15T10:37:43Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/177491
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2017/2018ca_CA
dc.description.abstractLa inclusió adient de l'alumnat durant les classes d'Educació Física és un assumpte encara en desenvolupament. Se sap que són molts els reptes i variables que influeixen en el seu èxit. El present treball aborda un cas real i pretén oferir una eina didàctica per a tractar d'augmentar la inclusió en aquesta àrea educativa. Detectada una manca de les interrelacions socials en un grup-classe, la investigació se centra en els efectes que aconsegueixen les activitats físiques cooperatives vers la inclusió de tres escolars d'ètnia gitana amb la resta d'alumnes. En primer lloc, un marc teòric ens aproxima a la metodologia de la investigació-acció i al concepte d'inclusió. A continuació s'ofereix una anàlisi del grau d'inclusió dels estudiants mitjançant diverses tècniques com ara el diari d'anotacions, entrevistes amb el professorat implicat i sociogrames a l'alumnat. Finalment, es realitza un estudi comparatiu de l'abans i del després d'aplicar-les i tot sembla indicar que afavoreixen el nivell d'inclusióca_CA
dc.description.abstractThe adequate inclusion of students during Physical Education classes is an issue still under development. It is known that there are many challenges and variables that influence its success. The present work addresses a real case and aims to offer a didactic tool to try to increase inclusion in this educational area. Once the lack of social interrelationships is detected in a group-class, the research focuses on the effects achieved by cooperative physical activities and the inclusion of three gypsy children with the rest of the students. First, a theoretical framework brings us closer to the methodology of action research and the concept of inclusion. Then, we analyse the inclusion rate of students through various techniques such as journal entries, interviews with the teachers involved and sociograms to students. Finally, a comparative study about what happens before the techniques applied and what happens after applying them afterwards is carried out and everything seems to indicate that they improve the level of inclusion.ca_CA
dc.format.extent55 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectInvestigació-accióca_CA
dc.subjectinclusióca_CA
dc.subjecteducació físicaca_CA
dc.subjectcooperacióca_CA
dc.subjectAction researchca_CA
dc.subjectinclusionca_CA
dc.subjectphysical educationca_CA
dc.subjectcooperationca_CA
dc.titleInvestigació-acció vers la inclusió en Educació Físicaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem