Intervenció socioemocional en una aula de primària
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/80807
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Intervenció socioemocional en una aula de primàriaAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Escobedo Peiró, Paula; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaFecha de publicación
2018-07-23Editor
Universitat Jaume IResumen
The importance of social
and emotional
skills in the
ordinary classroom is
s
o
impor
tant or more
than
the
curricular work
,
especially in classrooms where pupils with
severe
behavioural ... [+]
The importance of social
and emotional
skills in the
ordinary classroom is
s
o
impor
tant or more
than
the
curricular work
,
especially in classrooms where pupils with
severe
behavioural
disorders are being taught. T
he present work pretends
to
develop
on
the
socia
l and emotional skills of s
tudents
of
4
th
grade
of Primary school
in order to improve
classroom climate
, self
-
knowled
ge and the relations with oneself and with the others
.
With
this work we achieve an
integral formation of students that is reflected to social and academic
level and also favours the improvement of the coexistence in the school. [-]
La importància de les habilitats socials
i emocionals
en l'aula ordinà
ria és tant
important o més que el treball curricular, sobretot a les aules en
les
quals
s'escolaritzen
alumnes am
b ... [+]
La importància de les habilitats socials
i emocionals
en l'aula ordinà
ria és tant
important o més que el treball curricular, sobretot a les aules en
les
quals
s'escolaritzen
alumnes am
b trastorns greus de conducta. E
l present treball pretén
desenvolupar
les habilitats
so
cio
-
emocionals de l’alumnat
d’una aula de quart d’ed. p
rimària
per tal de millorar el clima
de l’aula
, l’autoconeixement i les relacions
amb
u mateix i
amb
els altres.
Amb aquest treball
aconseguim una formació integral de l’alumnat que es reflexa a nivell social i acadèmic i
també afavoreix la millora de la c
onvivència en el centre. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Psicopedagogia. Codi: SAW020. Curs acadèmic: 2017/2018
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess