Mostrar el registro sencillo del ítem
Estudi de la intel·ligència emocional en un aula de 4t d'Educació Primària
dc.contributor.author | Martínez Navarro, Cristina | |
dc.contributor.other | Navarro García, Juan Pedro | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2018-11-05T11:09:10Z | |
dc.date.available | 2018-11-05T11:09:10Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/177203 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | En el present Treball de Final de Grau (TFG), s'ha estudiat la importància de la intel·ligència emocional en el desenvolupament integral dels éssers humans. De forma més específica, s'ha treballat l'autoconcepte, la gestió emocional i les relacions interpersonals de l'alumnat de 4t d'educació primària, d'un centre en concret. Inicialment, mitjançant l'observació directa, a través del mètode pragmàtic de vinyetes, es va detectar les deficiències que presentaven els alumnes a nivell emocional. Aquest mètode, malgrat de no ser vàlid científicament, ha estat dissenyat tenint en compte les característiques i necessitats de l'alumnat en qüestió. Per tant, s'ha treballat d'acord cinc àrees d'intervenció basades en l'àmbit acadèmic, familiar, social i personal, donant especial importància a l'autoestima i les relacions interpersonals. Amb aquest sistema, es detectaren una sèrie d'aspectes que havien de ser millorats, pels que es va crear un pla d'intervenció, format per una sèrie de dinàmiques i activitats destinades a treballar les emocions des del pla tant personal com social. Després de cinc setmanes, l'alumnat realitzà un qüestionari, creat d’acord a les seues necessitats, en què s’incorporaven els ítems treballats i es va poder comprovar els beneficis obtinguts, gràcies al pla aplicat, tant a nivell personal i social com acadèmic. | ca_CA |
dc.format.extent | 39 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-NC-ND | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | intel·ligència emocional | ca_CA |
dc.subject | autoestima | ca_CA |
dc.subject | gestió emocional | ca_CA |
dc.subject | relacions interpersonals | ca_CA |
dc.subject | educació primària | ca_CA |
dc.subject | emocions | ca_CA |
dc.title | Estudi de la intel·ligència emocional en un aula de 4t d'Educació Primària | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840