Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorHernández Avellana, Sara
dc.contributor.otherLozano Nomdedeu, Francisco Alejandro
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia
dc.date.accessioned2018-09-20T10:56:17Z
dc.date.available2018-09-20T10:56:17Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/176180
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2017-2018ca_CA
dc.description.abstractLes noves tecnologies són una eina imprescindible en l'educació i en la vida quotidiana de les persones en general. Formen part del nostre dia a dia i això és una realitat indiscutible. Les noves tecnologies són utilitzades tant en l'àmbit escolar com en l'àmbit familiar. És en aquest segon entorn on es pot trobar un abús en el seu ús, tant pel temps que es dedica com pels elements que s'utilitzen. És important conèixer els hàbits existents en la llar en referència a elements com videojocs, mòbils o Internet. Després de conèixer-los és necessari esbrinar com afecten aquests a la socialització dels xiquets i xiquetes de 10 a 13 anys (edat de l'estudi), així com en els resultats acadèmics obtinguts per aquests. Per a l'estudi s'utilitza una metodologia de caràcter quantitatiu, ja que a través de qüestionaris s'arriba a unes conclusions finals. Una vegada obtinguts els resultats pot observar-se que els xiquets i xiquetes objecte de l’estudi no dediquen excessiu temps a les noves tecnologies i sempre prefereixen les relacions personals directes, a la vegada que ajusten molt el temps dedicat a l’estudi. Partint de dites conclusions es podrà orientar i educar des de l'escola a l'alumnat en el bon ús de les noves tecnologies, siga a casa o en la resta dels àmbits socials, objectiu aquest important en la nostra professió.ca_CA
dc.description.abstractNew technologies are an essential tool in education and inthe everyday life of the people in general.They are part of our day to day and this is a fact undisputed.The new technologies are used both in the school environment and in the family environment.It is in this second environment where you can find an abuse in its use, both for the time that is spent and the items that are used. It is important to understand the existing habits in the home in reference to items such as video games, mobile phones or the Internet. After knowing them it is necessary to find out how they affect these in the socialization of boys and girls from 10 to 13 years (age of the study),as well as in the academic results obtained by them.For the study using a methodology of quantitative character, because through questionnaires you get to final conclusions. Once obtained, the results may be seen that boys and girls subject to the study do not spend excessive time to new technologies and always prefer direct personal relations, at the same time adjust the time spent in the Studio. Based on these conclusions will be able to guide and educate from the school to the students in the proper use of the new technologies whether at home or in the rest of the social areas, this important goal in our profession.ca_CA
dc.format.extent24 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectnoves tecnologiesca_CA
dc.subjectllarca_CA
dc.subjectsocialitzacióca_CA
dc.subjectresultats acadèmicsca_CA
dc.subjectqüestionarisca_CA
dc.subjectnew technologiesca_CA
dc.subjecthomeca_CA
dc.subjectsocializationca_CA
dc.subjectacademic resultsca_CA
dc.subjectquestionnairesca_CA
dc.titleÚs i abús de les noves tecnologies: influencia en la socialització i rendiment acadèmic de l’alumnatca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem