Show simple item record

dc.contributor.authorPalau Beltrán, Marta
dc.contributor.otherFandos Roig, Juan Carlos
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting
dc.date.accessioned2018-07-10T10:26:11Z
dc.date.available2018-07-10T10:26:11Z
dc.date.issued2014-11-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/175584
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats. Codi: SRB100. Curs 2013-2014ca_CA
dc.format.extent97 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isospaca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.subjectMàster Interuniversitari en Màrqueting i Investigació de Mercatsca_CA
dc.subjectMáster Interuniversitario en Marketing e Investigación de Mercadosca_CA
dc.titlePlan de Marketing de la empresa Sigmadiamantca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record