Show simple item record

dc.contributor.authorFibla Tomàs, Marc
dc.contributor.otherSánchez García, Javier
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting
dc.date.accessioned2018-07-10T10:03:21Z
dc.date.available2018-07-10T10:03:21Z
dc.date.issued2014-11-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/175580
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats. Codi: SRB100. Curs 2013-2014ca_CA
dc.format.extent94 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isospaca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.subjectMàster Interuniversitari en Màrqueting i Investigació de Mercatsca_CA
dc.subjectMáster Interuniversitario en Marketing e Investigación de Mercadosca_CA
dc.titlePlan de Marketing Les Cases d'Alcanarca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record