Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMoliner-Urdiales, Diego
dc.contributor.authorChiva-Bartoll, Oscar
dc.contributor.authorBeltran Valls, Maria Reyes
dc.date.accessioned2018-05-24T07:12:34Z
dc.date.available2018-05-24T07:12:34Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationMOLINER URDIALES, Diego; CHIVA BARTOLL, Òscar; BELTRÁN VALLS, María Reyes. Valoració de la condició física en Educació Infantil: orientacions per a l’aplicació a l’aula. Anuari de l'Agrupació Borrianenca de Cultura: revista de recerca humanística i científica, 2018, no 29, p. 11-17.ca_CA
dc.identifier.issn1130-4235
dc.identifier.issn2340-4787
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/174802
dc.description.abstractLa condició física constitueix un potent marcador de l’estat de salut des de les primeres edats. Malgrat que la seua valoració durant l’etapa d’Educació Infantil resulta complexa i de vegades poc fiable, estudis recents han permés establir proves adaptades amb òptims resultats de validesa i fiabilitat. El present treball pretén recollir els principals avanços científics en aquest àmbit de coneixement, al mateix temps que planteja estratègies per a la seua aplicació dins de l’aula durant l’etapa d’Educació Infantil.ca_CA
dc.description.abstractLa condición física constituye un potente marcador del estado de salud des de edades tempranas. Si bien su valoración durante la etapa de Educación Infantil resulta compleja y a veces poco fiable, estudios recientes han permitido establecer pruebas adaptadas con resultados óptimos de validez y fiabilidad. El presente trabajo pretende recoger los principales avances científicos en este ámbito de conocimiento, al tiempo que plantea estrategias para su aplicación dentro del aula durante la etapa de Educación Infantil.ca_CA
dc.description.abstractLa condition physique constitue un tableau d’affichage puissant d’un état de santé depuis le plus jeune âge. Quoique sa valorisation pendant l’étape d’Éducation pré primaire soit complexe et parfois peu fiable, sa validité et fiabilité ont été établies par des études récentes moyennant des résultats optimaux. Ce travail-ci prétend collecter les plus importantes avancées scientifiques dans ce domaine de connaissance, en même temps qu’il aborde des stratégies en vue de son application dans les classes pendant l’étape d’Éducation pré-primaire.ca_CA
dc.description.abstractPhysical condition is a strong indicator of children’s state of health from an early age. Although its assessment during early childhood education is complex and sometimes unreliable, recent studies have developed adapted assessment methods that provide valid and highly reliable results. The aim of this paper is to provide an overview of the main scientific advances in this field and to propose strategies for its application in the classroom during early childhood education.ca_CA
dc.format.extent7 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherAgrupació Borrianenca de Culturaca_CA
dc.relation.isPartOfAnuari de l’Agrupació Borrianenca de Cultura: revista de recerca humanística, 2018, núm. 29ca_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectsalutca_CA
dc.subjectinfànciaca_CA
dc.subjecteducacióca_CA
dc.subjectcondició físicaca_CA
dc.subjectsaludca_CA
dc.subjectinfanciaca_CA
dc.subjecteducaciónca_CA
dc.subjectcondición físicaca_CA
dc.subjectsantéca_CA
dc.subjectenfanceca_CA
dc.subjectéducationca_CA
dc.subjectcondition physiqueca_CA
dc.subjecthealthca_CA
dc.subjectchildhoodca_CA
dc.subjecteducationca_CA
dc.subjectphysical conditionca_CA
dc.titleValoració de la condició física en Educació Infantil: orientacions per a l’aplicació a l’aulaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.6035/Anuari.2018.29.2
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem