Mostrar el registro sencillo del ítem
Valoració de la condició física en Educació Infantil: orientacions per a l’aplicació a l’aula
dc.contributor.author | Moliner-Urdiales, Diego | |
dc.contributor.author | Chiva-Bartoll, Oscar | |
dc.contributor.author | Beltran Valls, Maria Reyes | |
dc.date.accessioned | 2018-05-24T07:12:34Z | |
dc.date.available | 2018-05-24T07:12:34Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | MOLINER URDIALES, Diego; CHIVA BARTOLL, Òscar; BELTRÁN VALLS, María Reyes. Valoració de la condició física en Educació Infantil: orientacions per a l’aplicació a l’aula. Anuari de l'Agrupació Borrianenca de Cultura: revista de recerca humanística i científica, 2018, no 29, p. 11-17. | ca_CA |
dc.identifier.issn | 1130-4235 | |
dc.identifier.issn | 2340-4787 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/174802 | |
dc.description.abstract | La condició física constitueix un potent marcador de l’estat de salut des de les primeres edats. Malgrat que la seua valoració durant l’etapa d’Educació Infantil resulta complexa i de vegades poc fiable, estudis recents han permés establir proves adaptades amb òptims resultats de validesa i fiabilitat. El present treball pretén recollir els principals avanços científics en aquest àmbit de coneixement, al mateix temps que planteja estratègies per a la seua aplicació dins de l’aula durant l’etapa d’Educació Infantil. | ca_CA |
dc.description.abstract | La condición física constituye un potente marcador del estado de salud des de edades tempranas. Si bien su valoración durante la etapa de Educación Infantil resulta compleja y a veces poco fiable, estudios recientes han permitido establecer pruebas adaptadas con resultados óptimos de validez y fiabilidad. El presente trabajo pretende recoger los principales avances científicos en este ámbito de conocimiento, al tiempo que plantea estrategias para su aplicación dentro del aula durante la etapa de Educación Infantil. | ca_CA |
dc.description.abstract | La condition physique constitue un tableau d’affichage puissant d’un état de santé depuis le plus jeune âge. Quoique sa valorisation pendant l’étape d’Éducation pré primaire soit complexe et parfois peu fiable, sa validité et fiabilité ont été établies par des études récentes moyennant des résultats optimaux. Ce travail-ci prétend collecter les plus importantes avancées scientifiques dans ce domaine de connaissance, en même temps qu’il aborde des stratégies en vue de son application dans les classes pendant l’étape d’Éducation pré-primaire. | ca_CA |
dc.description.abstract | Physical condition is a strong indicator of children’s state of health from an early age. Although its assessment during early childhood education is complex and sometimes unreliable, recent studies have developed adapted assessment methods that provide valid and highly reliable results. The aim of this paper is to provide an overview of the main scientific advances in this field and to propose strategies for its application in the classroom during early childhood education. | ca_CA |
dc.format.extent | 7 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Agrupació Borrianenca de Cultura | ca_CA |
dc.relation.isPartOf | Anuari de l’Agrupació Borrianenca de Cultura: revista de recerca humanística, 2018, núm. 29 | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | salut | ca_CA |
dc.subject | infància | ca_CA |
dc.subject | educació | ca_CA |
dc.subject | condició física | ca_CA |
dc.subject | salud | ca_CA |
dc.subject | infancia | ca_CA |
dc.subject | educación | ca_CA |
dc.subject | condición física | ca_CA |
dc.subject | santé | ca_CA |
dc.subject | enfance | ca_CA |
dc.subject | éducation | ca_CA |
dc.subject | condition physique | ca_CA |
dc.subject | health | ca_CA |
dc.subject | childhood | ca_CA |
dc.subject | education | ca_CA |
dc.subject | physical condition | ca_CA |
dc.title | Valoració de la condició física en Educació Infantil: orientacions per a l’aplicació a l’aula | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca_CA |
dc.identifier.doi | http://dx.doi.org/10.6035/Anuari.2018.29.2 | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Any 2018 - Núm. XXIX [10]
Anàlisi i propostes per a la millora de la praxi