Valoració de la condició física en Educació Infantil: orientacions per a l’aplicació a l’aula
Ver/ Abrir
Impacto
Scholar |
Otros documentos de la autoría: Moliner-Urdiales, Diego; Chiva-Bartoll, Oscar; Beltran Valls, Maria Reyes
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/13
comunitat-uji-handle2:10234/3893
comunitat-uji-handle3:10234/169161
comunitat-uji-handle4:10234/4033
BIBLIOMetadatos
Título
Valoració de la condició física en Educació Infantil: orientacions per a l’aplicació a l’aulaFecha de Publicación
2018Resumen
La condició física constitueix un potent marcador de l’estat de salut des de les primeres edats. Malgrat que la seua valoració durant l’etapa d’Educació Infantil resulta complexa i de vegades poc fiable, estudis recents ... [+]
La condició física constitueix un potent marcador de l’estat de salut des de les primeres edats. Malgrat que la seua valoració durant l’etapa d’Educació Infantil resulta complexa i de vegades poc fiable, estudis recents han permés establir proves adaptades amb òptims resultats de validesa i fiabilitat. El present treball pretén recollir els principals avanços científics en aquest àmbit de coneixement, al mateix temps que planteja estratègies per a la seua aplicació dins de l’aula durant l’etapa d’Educació Infantil. [-]
La condición física constituye un potente marcador del estado de salud des de edades tempranas. Si bien su valoración durante la etapa de Educación Infantil resulta compleja y a veces poco fiable, estudios recientes ... [+]
La condición física constituye un potente marcador del estado de salud des de edades tempranas. Si bien su valoración durante la etapa de Educación Infantil resulta compleja y a veces poco fiable, estudios recientes han permitido establecer pruebas adaptadas con resultados óptimos de validez y fiabilidad. El presente trabajo pretende recoger los principales avances científicos en este ámbito de conocimiento, al tiempo que plantea estrategias para su aplicación dentro del aula durante la etapa de Educación Infantil. [-]
La condition physique constitue un tableau d’affichage puissant d’un état de santé depuis le plus jeune âge. Quoique sa valorisation pendant l’étape d’Éducation pré primaire soit complexe et parfois peu fiable, sa ... [+]
La condition physique constitue un tableau d’affichage puissant d’un état de santé depuis le plus jeune âge. Quoique sa valorisation pendant l’étape d’Éducation pré primaire soit complexe et parfois peu fiable, sa validité et fiabilité ont été établies par des études récentes moyennant des résultats optimaux. Ce travail-ci prétend collecter les plus importantes avancées scientifiques dans ce domaine de connaissance, en même temps qu’il aborde des stratégies en vue de son application dans les classes pendant l’étape d’Éducation pré-primaire. [-]
Physical condition is a strong indicator of children’s state of health from an early age. Although its assessment during early childhood education is complex and sometimes unreliable, recent studies have developed ... [+]
Physical condition is a strong indicator of children’s state of health from an early age. Although its assessment during early childhood education is complex and sometimes unreliable, recent studies have developed adapted assessment methods that provide valid and highly reliable results. The aim of this paper is to provide an overview of the main scientific advances in this field and to propose strategies for its application in the classroom during early childhood education. [-]
Palabras clave / Materias
salut | infància | educació | condició física | salud | infancia | educación | condición física | santé | enfance | éducation | condition physique | health | childhood | education | physical condition
Cita bibliográfica
MOLINER URDIALES, Diego; CHIVA BARTOLL, Òscar; BELTRÁN VALLS, María Reyes. Valoració de la condició física en Educació Infantil: orientacions per a l’aplicació a l’aula. Anuari de l'Agrupació Borrianenca de Cultura: revista de recerca humanística i científica, 2018, no 29, p. 11-17.Publicado en
Anuari de l’Agrupació Borrianenca de Cultura: revista de recerca humanística, 2018, núm. 29Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articleEditor
Agrupació Borrianenca de CulturaDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
- Any 2018 - Núm. XXIX [10]