Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorPallarés Pascual, Vicent
dc.contributor.otherSáez-Benito Arnedo, Josep Àngel
dc.date.accessioned2018-05-03T07:42:46Z
dc.date.available2018-05-03T07:42:46Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationPALLARÉS PASCUAL, Vicent; SÁEZ-BENITO ARNEDO, Josep Àngel. Obrint les portes a la malaltia: dany cerebral adquirit, inclusió educativa i desenvolupament comunitari. Perspectiva Escolar, n. 333, p. 61-67ca_CA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/174453
dc.description.abstractL'article descriu una sèrie d'activitats compartides entre els alumnes d'Educació compensatòria d'un IES i els alumnes d'un ateneu veÌ, amb danys cerebrals adquirits. L'experiència ha implicat en molts casos tota la comunitat, i per als nois i noies ha representat aprendre a respectar la malaltia.ca_CA
dc.format.extent7 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherAssociació de Mestres Rosa Sensatca_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.titleObrint les portes a la malaltia: dany cerebral adquirit, inclusió educativa i desenvolupament comunitarica_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA
dc.relation.publisherVersionhttp://www2.rosasensat.org/revistes/perspectiva-escolar/numero/333ca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem