Mostrar el registro sencillo del ítem
Innovem?, guau!
dc.contributor.author | Calles Medrano, Sara | |
dc.contributor.other | Adelantado-Renau, Mireia | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2018-03-28T11:09:21Z | |
dc.date.available | 2018-03-28T11:09:21Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/173817 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2016/2017 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest treball té com a objectiu recopilar les estratègies més adients per treballar dins l’aula ordinària amb tots els infants però sobretot amb aquells que mostren més dificultats d’autoregulació del comportament i d’atenció. Així doncs, per intentar cobrir les seves necessitats he portat a terme diferents estratègies dins l’aula ordinària, aquestes estratègies estan pensades per ajudar a tot el grup classe. Aquestes actuacions serviran per orientar i reforçar el bon comportament dins l’aula, el respecte pels companys i un mateix, l’exteriorització verbal dels sentiments i les emocions viscudes fent possible d’aquesta manera que els infants es coneguin més a ells mateixos i als companys. Es regulen dins d’activitats proposades amb gossos, és a dir, a partir de la Teràpia Assistida amb Animals. A nivell individual he proporcionat protocols d’actuació per modificar la conducta i graelles de reforç positiu. Al llarg de les intervencions s’observarà l’interès i cooperació per part dels infants, ja que els interessa molt parlar del que senten i com ho senten, aquest fet ajuda a crear un clima més agradable dins i fora l’aula. Es podrà avaluar mitjançant l’observació directa, revisant amb les famílies i mitjançant un qüestionari que ompliran tant les famílies com nosaltres, per veure la seua evolució. | ca_CA |
dc.format.extent | 23 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | Trastorn de conducta | ca_CA |
dc.subject | baixa autoestima | ca_CA |
dc.subject | programa d’intervenció per a la inclusió | ca_CA |
dc.subject | atenció a la diversitat | ca_CA |
dc.subject | gestió de les emocions | ca_CA |
dc.title | Innovem?, guau! | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840