Show simple item record

dc.contributor.authorSempere Broch, Joan Vicent
dc.contributor.otherTorralba Miralles, Gloria
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2018-03-13T19:57:14Z
dc.date.available2018-03-13T19:57:14Z
dc.date.issued2017-11-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/173361
dc.descriptionTreball final de Màster Universitari en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengües (Pla de 2013). Codi: SBC042. Curs acadèmic: 2016-2017ca_CA
dc.description.abstractEl present escrit és el resultat d'una reflexió sobre la vida professional de l'autor com a mestre. Concretament sobre un model de seqüència didàctica per a ensenyar llengua. Aquest treball es desenvolupa mitjançant una metodologia qualitativa basada en la història de vida, l'estudi de casos i la investigació-acció, com a eix fonamental, per tal d'aconseguir l'objectiu que no és altre que avaluar el treball realitzat amb el model de seqüència didàctica esmentat i fer propostes d'avanç en aquesta metodologia. Després de realitzar un repàs ràpid per la història professional, observant l'evolució experimentada en l'ensenyament de la llengua, es plantegen els fonaments psicopedagògics de la proposta de seqüència i es presenta el model concret que s'analitza a continuació. L'anàlisi consisteix en la presentació de quatre seqüències i la valoració del treball que hem desenvolupat a l'aula amb la seua implementació. Aquest relat serveix per tal d'observar els resultats obtinguts i fer-ne una discussió crítica. Tot això es posa en contrast amb algunes propostes rebudes en l'estudi del Màster CIEL, de manera especial la integració de llengües en l'ensenyament, nous avanços en la reflexió gramatical i la incidència que hauria de tenir el discurs multimodal en el tractament de les llengües a l'aula. Aquesta revisió condueix a noves línies de treball que convindria emprendre en el treball amb el model de seqüència que s'ha presentat i a plantejar la necessitat d'aprofundir en la recerca sobre la gramàtica escolar i la validesa de les seqüències didàctiques per realitzar aquesta tasca.ca_CA
dc.format.extent133 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengüesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Comunicación Intercultural y Enseñanza de Lenguasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Intercultural Communication and Language Teachingca_CA
dc.titleSeqüencies didàctiques per a aprendre llengua: anàlisi i millora d'un modelca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional