Mostrar el registro sencillo del ítem
Projecte ABP: Muntem les nostres aules
dc.contributor.author | Martín Ferrer, Marc | |
dc.contributor.other | Meseguer Costa, Sergio | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural | |
dc.date.accessioned | 2018-03-13T10:09:15Z | |
dc.date.available | 2018-03-13T10:09:15Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/173322 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi.: SAP129. Curs acadèmic: 2016/2017 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest treball final de màster, correspon a la modalitat d’elaboració de materials didàctics que es poden implementar en els mòduls professionals de Muntatge i Manteniment d’Equips i Sistemes Operatius Monoestació de primer curs del cicle formatiu de grau mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes. El punt de partida d’aquests materials és una reunió amb el departament d’informàtica del centre on he estat realitzant el pràcticum, l’IES Jaume I de Borriana. Aquest centre es troba immers en una transformació metodològica, fent que l’Aprenentatge Basat en Projectes (ABP) estiga implantat al 100% a 1r d’ESO per al proper curs. Amb aquesta idea i aquest context, el centre ha posat a disposició del professorat durant aquest curs una formació gratuïta sobre aquesta metodologia d’inscripció voluntària. Diversos membres del departament d’informàtica han assistit regularment a aquesta formació i han mostrat el seu interès en implantar aquesta metodologia en algun dels cicles formatius d’informàtica que ofereix el centre. Partint d’aquest interès del departament, i atès que la meva tutora del pràcticum és la cap del departament d’informàtica, mostro la meva voluntat de realitzar una proposta de projecte mitjançant la metodologia d’ABP per ambdós mòduls professionals esmentats anteriorment. Per aquesta raó, realitzo una reunió amb el professorat dels mòduls professionals implicats per realitzar un anàlisis de necessitats. D’aquesta reunió extrec la necessitat real d’adequació de les aules d’informàtica pel proper curs i la més que notable relació que això té amb els continguts d’ambdós mòduls professionals. Durant la creació dels materials didàctics que presento en aquest treball m’he trobat amb dificultats a l’hora de seguir l’estructura original d’un projecte d’ABP com, per exemple, que partim d’un problema i no d’una pregunta guia. És per això que podria dir que el projecte que presento realment és una adaptació d’aquesta metodologia per l’àmbit de cicles formatius i que només utilitza parcialment les característiques d’un projecte d’ABP. Al llarg d’aquest treball explico fins a quin punt he utilitzat la metodologia d’Aprenentatge Basat en Projectes i la d’Aprenentatge Basat en Problemes en l’elaboració del projecte. També exposo tots els continguts dels mòduls professionals que tenen relació amb el projecte proposat així com els resultats d’aprenentatge i el criteris d’avaluació associats a aquests. Finalment, faig una explicació detallada de cada activitat que haurà de realitzar l’alumnat i exposo les conclusions del treball motivades per l’assoliment dels objectius proposats. | ca_CA |
dc.format.extent | 63 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-NC-SA | ca_CA |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Projecte ABP: Muntem les nostres aules | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809