Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorLluch Marqués, Ana
dc.contributor.otherMarzà Ibàñez, Anna
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2018-02-14T10:59:35Z
dc.date.available2018-02-14T10:59:35Z
dc.date.issued2017-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/172807
dc.descriptionTreball final de Màster Universitari en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengües (Pla de 2013). Codi: SBC042. Curs acadèmic: 2016-2017ca_CA
dc.description.abstractEn els últims anys, Espanya i Europa s’han convertit en destinació de milions d’estrangers que mostren una àmplia varietat cultural i lingüística. L’escola pot ser el millor escenari on es reflecteix un paisatge sociolingüístic molt divers, donant lloc a la multiculturalitat. Així l’escola sorgeix com un entorn privilegiat per a l’acostament entre cultures i l’enriquiment que suposa per a l’alumnat. Aquest treball és una rèplica d’un estudi dut a terme per Lilia Teruggi on s’intenta demostrar els beneficis que comporta el contacte entre llengües. L’objectiu és observar com reaccionen els xiquets i xiquetes front a texts escrits en diferents idiomes amb la finalitat de recolzar l’argument de Teruggi, és a dir, que la presència dels texts, escrits en altres idiomes, a través de situacions educatives d’exploració i la interpretació dels texts, no alenteix l’aprenentatge de la llengua, sinó que promou una major reflexió sobre l’idioma així com el coneixement i la sensibilitat cap altres idiomes.ca_CA
dc.format.extent115 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isospaca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Comunicació Intercultural i Ensenyament de Llengüesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Comunicación Intercultural y Enseñanza de Lenguasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Intercultural Communication and Language Teachingca_CA
dc.titleLa presència de diferents llengües a l'aula d'infantil. Una oportunitat per reflexionar sobre la llenguaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional