Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorCentelles Moran, Carme
dc.contributor.otherMartí Puig, Manuel
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2018-01-31T08:31:34Z
dc.date.available2018-01-31T08:31:34Z
dc.date.issued2017-07-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/172510
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2016/2017
dc.description.abstractEl present document ha estat elaborat com un Treball Final de Grau sobre l‟educació d‟adults i parteix del relat biogràfic d‟un mestre. La base de l'experiència que es presenta és la història de vida (HV) d‟un mestre de Formació de Persones Adultes que pretén estudiar la vida d'una persona a través d‟ella mateixa. A partir d'aquest punt de partida em plantege, com a principal eix, la importància que té, per a mi, la veu d'una persona que ha lluitat per l'educació i el seu progrés. M‟ofereix la possibilitat de brindar un reconeixement a tota una trajectòria docent, i a més, em pot aportar uns coneixements i experiències molt enriquidores com a futura mestra. Analitzem el progrés de l‟educació de persones adultes a Espanya i el desenvolupament professional d‟aquest mestre, al llarg de 31 anys de docència. Hem pres la seua biografia com a fil conductor, per analitzar els aspectes més significatius de la seua experiència professional i la influència d‟aquesta en la pràctica docent. També veurem l'evolució de l'educació, en concret, la formació d‟ adults i els canvis produïts al llarg del temps fins a l‟actualitat. Les històries de vida possibiliten l'aprenentatge ja que promouen l'adquisició de coneixements de forma significativa procedents de vivències que d'una altra manera no es podrien tenir. Es tracta d‟aconseguir un canvi metodològic caracteritzat per la utilització de tècniques més participatives que promouen el protagonisme de l'alumnat, en aquest cas de persones adultes, i li permeten aprendre al mateix temps que donen sentit a aquests aprenentatges. Apropar-se al coneixement des de l'experiència contada pel propi protagonista, ens possibilita l'adquisició de l'aprenentatge des d‟una perspectiva molt més directa.ca_CA
dc.format.extent27 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjecteducació d'adultsca_CA
dc.subjectEspanyaca_CA
dc.titleHistòries de vida: l’educació de persones adultesca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional