Mostrar el registro sencillo del ítem
Històries de vida: l’educació de persones adultes
dc.contributor.author | Centelles Moran, Carme | |
dc.contributor.other | Martí Puig, Manuel | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2018-01-31T08:31:34Z | |
dc.date.available | 2018-01-31T08:31:34Z | |
dc.date.issued | 2017-07-12 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/172510 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2016/2017 | |
dc.description.abstract | El present document ha estat elaborat com un Treball Final de Grau sobre l‟educació d‟adults i parteix del relat biogràfic d‟un mestre. La base de l'experiència que es presenta és la història de vida (HV) d‟un mestre de Formació de Persones Adultes que pretén estudiar la vida d'una persona a través d‟ella mateixa. A partir d'aquest punt de partida em plantege, com a principal eix, la importància que té, per a mi, la veu d'una persona que ha lluitat per l'educació i el seu progrés. M‟ofereix la possibilitat de brindar un reconeixement a tota una trajectòria docent, i a més, em pot aportar uns coneixements i experiències molt enriquidores com a futura mestra. Analitzem el progrés de l‟educació de persones adultes a Espanya i el desenvolupament professional d‟aquest mestre, al llarg de 31 anys de docència. Hem pres la seua biografia com a fil conductor, per analitzar els aspectes més significatius de la seua experiència professional i la influència d‟aquesta en la pràctica docent. També veurem l'evolució de l'educació, en concret, la formació d‟ adults i els canvis produïts al llarg del temps fins a l‟actualitat. Les històries de vida possibiliten l'aprenentatge ja que promouen l'adquisició de coneixements de forma significativa procedents de vivències que d'una altra manera no es podrien tenir. Es tracta d‟aconseguir un canvi metodològic caracteritzat per la utilització de tècniques més participatives que promouen el protagonisme de l'alumnat, en aquest cas de persones adultes, i li permeten aprendre al mateix temps que donen sentit a aquests aprenentatges. Apropar-se al coneixement des de l'experiència contada pel propi protagonista, ens possibilita l'adquisició de l'aprenentatge des d‟una perspectiva molt més directa. | ca_CA |
dc.format.extent | 27 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | educació d'adults | ca_CA |
dc.subject | Espanya | ca_CA |
dc.title | Històries de vida: l’educació de persones adultes | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840