Perquè junts aprenem millor: influència de la tutoria entre iguals en la competència lectora
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Perquè junts aprenem millor: influència de la tutoria entre iguals en la competència lectoraAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Benet-Gil, Alicia; Universitat Jaume I. Departament d'EducacióFecha de publicación
2017-07-13Editor
Universitat Jaume IResumen
En aquest treball indaguem sobre els efectes de la tutoria entre iguals, un mètode de
l’aprenentatge cooperatiu. Per a portar-lo a terme hem realitzat un estudi en el que es pretén
comprovar l’efecte d’aquesta tècnica ... [+]
En aquest treball indaguem sobre els efectes de la tutoria entre iguals, un mètode de
l’aprenentatge cooperatiu. Per a portar-lo a terme hem realitzat un estudi en el que es pretén
comprovar l’efecte d’aquesta tècnica sobre la variable competència lectora, més concretament,
sobre la velocitat i la comprensió lectora. L’objectiu d’aquest treball és determinar l’existència de
millores en la velocitat i comprensió lectora després de la posta en marxa de la tècnica. Amb la
finalitat de donar resposta a l’objectiu a aconseguir, hem dissenyat una proposta didàctica basat
en el programa Llegim en Parella, del GRAI (Grup de Recerca sobre l’Aprenentatge entre Iguals)
de la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquest estudi s’ha dut a terme al CEIP Rosario Pérez de
la Vall d’Uixó i han participat els 25 alumnes de 3er B. Després d’analitzar les dades obtingudes en
un pre-test i post-test de velocitat i comprensió lectora, s’observen millories en la velocitat i
comprensió lectora de l’alumnat que ha participat, tant dels tutors com dels tutorats [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2016/2017
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess