Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorPiazuelo Rafels, Nerea
dc.contributor.otherGil Noé, José Vicente
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2018-01-16T12:17:51Z
dc.date.available2018-01-16T12:17:51Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/171874
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2016-2017ca_CA
dc.description.abstractCom afirmen alguns autors, l'ensenyament de la història i la cultura en educació infantil no té el renom ni la importància necessària. Aquesta decadència la podem veure en el currículum i per conseqüència en l'aula; ja que no hi ha cap apartat que detalle si s'ha de realitzar i com fer-ho. Per aquesta raó, trobem diferència d'opinions tant d'autors com mestres sobre la importància d'introduir aquesta temàtica a l'aula. Alguns pensen que és necessària la seua ensenyança, però en canvi hi ha d'altres que no troben que siga un tema per tractar en nens tan petits. En aquest treball, m'he basat en l'àmplia història i contingut cultural que conté el barri marítim de Castelló; més concretament sobre els oficis de la mar al grau de Castelló. La creació d'aquesta guia didàctica, té l'objectiu principal que els nens arriben a conéixer els diferents oficis de la mar al grau. A més, també pretenc que s'assabenten de tota la història del grau i per tant descobrir el medi físic, natural, social i cultural que ens envolta.Açò es farà a través d'eixides, xarrades sobre les escultures i treballant uns determinats oficis de la mar. Tot això ajudarà a complir una de les meues finalitats;potenciar un sentiment de pertinença, estima i valoració del poble al qual pertanyen. La meua proposta pretenc dur-la a terme amb l'ajuda d'una metodologia globalitzadora, socialitzadora, activa i participativa que motive als nens a aprendre i conéixer els seus costums. Cal dir que, aquesta guia didàctica s'hi ha posat en practica en alumnes de 5 anys en una escola de la ciutatca_CA
dc.description.abstractAs some authors assert, the teaching of history and culture in pre-school education does not have the popularity or importance it really needs. Said decline can be seen in the curriculum and, consequently, in the classroom too; since there is no section that details whether to do so or how to do it. For this reason, differences of opinions from authors and teachers about the importance of introducing this subject in the classroom can be found. On one hand, some think that its teaching is needed, but on the other hand, there are others who do not find this to be a subject that should be treated at such a young age. In this project, I have relied on the extensive history and cultural content contained in the marine district of Castellón; more specifically in the seafaring occupations of Castellón. The main objective of this instructional guide is that children get to know the different seafaring occupations existing in Grao de Castellón. In addition, I also intend that they learn about the history of Grao and thus discover the physical, natural, social and cultural environment around us. All of this will help to fulfill one of my purposes; to promote a sense of belonging, esteem and appreciation of the people they belong to. I intend to carry out my proposal with the help of a globalizing, socializing, active and participatory methodology which motives children to learn and know their customs.ca_CA
dc.format.extent28 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsLicencia CC-BY-NC-NDca_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectsentiment de pertinençaca_CA
dc.subjectesculturaca_CA
dc.subjecttreballs maritimsca_CA
dc.subjectpatrimoni localca_CA
dc.subjectCastellóca_CA
dc.subjectSense of belongingca_CA
dc.subjectsculptureca_CA
dc.subjectmaritime labourca_CA
dc.subjectpatrimonyca_CA
dc.titleGuia didàctica sobre els oficis de la mar al Grau, per a l'alumnat d'Educació Infantilca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Licencia CC-BY-NC-ND
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Licencia CC-BY-NC-ND