Prototip de videojoc educatiu: el cicle integral de l'aigua FACSAcity
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Prototip de videojoc educatiu: el cicle integral de l'aigua FACSAcityAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Selma Castell, Sergi; Universitat Jaume I. Departament d'EducacióFecha de publicación
2017Editor
Universitat Jaume IResumen
El treball abordarà el procés de creació d’un videojoc didàctic anomenat FACSAcity, i patrocinat per
l’empresa FACSA dirigit als centres educatius de secundària en el que es treballarà al voltant del
Cicle Integral ... [+]
El treball abordarà el procés de creació d’un videojoc didàctic anomenat FACSAcity, i patrocinat per
l’empresa FACSA dirigit als centres educatius de secundària en el que es treballarà al voltant del
Cicle Integral de l’Aigua. El Cicle Integral de l’Aigua compren quatre fases des de que l’aigua és
captada fins al moment que l’aigua és depurada per a la seva reutilització: captació, potabilització,
distribució i transport, i depuració. Durant aquestes quatre fases l’alumne ha d’experimentar el
procés de gestió de l’aigua d’una població fictícia anomenada FACSAcity i conèixer de prop els
diferents processos que hi ha en totes les fases. La tasca ací plasmada treballa en un projecte de
creació del videojoc però el meu objectiu no ha sigut el de la creació com a tal sinó el de marcar les
directrius que ha de seguir per a que el producte puga ser definit com a videojoc didàctic. Per a
aquesta tasca, m’he basat en els continguts del decret 87/2015 del DOGV en el que s’estableix el
currículum que ha de seguir l’Educació Secundària Obligatòria a la Comunitat Valenciana. Basat en
aquest projecte es crearà un videojoc en el que l’alumne treballarà continguts de diverses
assignatures i de diversos cursos per a donar un sentit transversal al producte i que puga ser efectiu
a efectes educatius. La principal dificultat que aquest projecte ha tingut per a mi és el estar basat
en el currículum d’ESO, ja que durant la carrera he estat treballant diferents decrets destinats a
l’Educació Primària. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2016/2017
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess