Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorAdell Guimerà, Tània
dc.contributor.otherEscoín Morellá, Rosa Ana
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2017-10-16T09:49:51Z
dc.date.available2017-10-16T09:49:51Z
dc.date.issued2017-06-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/169388
dc.descriptionTreball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2016-2017
dc.description.abstractAquest treball de final de grau pren com a punt de partida la següent hipòtesi; Com podem fomentar les relacions personals dels alumnes d'una aula CRA dintre d'aquesta? Ja que és dintre de l'aula on sorgeixen segregacions per nivells d'edat en aquests tipus d’escoles. Fruit d'aquestes segregacions alguns alumnes poden sentir inferioritat en vers els altres. Per a crear les bases de la hipòtesi plantejada es realitza un qüestionari a diversos components de la comunitat educativa, per a establir els components i la forma de treball en una aula CRA. Per aquest motiu es plantegen un seguit d'objectius que busquen apropar l'alumat dintre de l'aula i fer que naixin entre ells relacions personals basades en el respecte i l'amistat. Els objectius són: fomentar les relacions personals entre l'alumnat, introduir el treball cooperatiu dintre de l'aula i desenvolupar la creativitat i el pensament crític des de la perspectiva grupal. Per a tractar el tema s'ha elaborat una proposta d’unitat didàctica que fomenta el treball cooperatiu dintre de l'aula.ca_CA
dc.format.extent40 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectescola ruralca_CA
dc.subjectcreativitatca_CA
dc.subjectarts plàstiquesca_CA
dc.subjectrelacions personalsca_CA
dc.subjectcooperació i col·laboracióca_CA
dc.subjectrural schoolca_CA
dc.subjectcreativityca_CA
dc.subjectplastic artsca_CA
dc.subjectpersonal relationshipsca_CA
dc.subjectcooperation and collaborationca_CA
dc.titleCom fomentar les relacions personals dels alumnes d’una aula d’un Centre rural agrupat (CRA) mitjançant una unitat didàctica basada en les Arts Plàstiquesca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional