Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorGarcia-Molina, Irene
dc.contributor.authorClemente Estevan, Rosa Ana
dc.contributor.authorAndrés-Roqueta, Clara
dc.date.accessioned2017-10-03T10:24:19Z
dc.date.available2017-10-03T10:24:19Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationGARCIA-MOLINA, Irene; CLEMENTE ESTEVAN, Rosa Ana; ANDRÉS-ROQUETA, Clara. Intervenció en Teoria de la Ment d’Alt Nivell. Més enllà de “Sally i Anne” Anàlisi d’un cas. Fòrum de recerca, 2014, núm. 19, p. 481-489.ca_CA
dc.identifier.issn1139-5486
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/169183
dc.descriptionXIX Jornades de Foment de la Investigació de la Facultat de Ciències Humanes i Socials (Any 2014)ca_CA
dc.description.abstractLes habilitats mentalistes s’adquireixen de forma progressiva; així doncs, existeixen diferents nivells dintre de la Teoria de la Ment (ToM), diferents esglaons per a assolir l’adequada lectura de la ment aliena. Però, no s’hi troba gran varietat en la intervenció amb tasques de nivell alt. És per açò que, l’objectiu principal d’aquest treball és esbossar unes pinzellades del que vindrà a ser un llibre més ampli d’activitats d’intervenció en les habilitats requerides per resoldre tasques de ToM d’Alt Nivell, com ara: ironies, ficades de pota i històries morals. Pensades aquestes perquè les resolguin nens i nenes d’entre 8 i 15 anys, no tan sols dintre del Trastorn de l’Espectre Autista de gravetat lleu o moderada, sinó també per a aquells que vulguin realitzar un entrenament en llenguatge de referència mental d’alt nivell, com ara nens amb retard de llenguatge, hipoacusia, o problemes pragmàtics, com ara el nou diagnòstic de: social (pragmatic) communication disorder (SCD) al DSM-5. Les històries han sigut administrades a una nena de 6 anys sense cap problemàtica en cap àrea del llenguatge (forma, contingut, ús). Les seves respostes van ser anotades i gravades, i es presenten a continuació per tal de donar validesa a un projecte futur necessari en aquest àmbit. Els resultats mostren que l’enteniment de totes les tasques ha sigut bo i que per tant, el present material ha passat una primera fase per tal de que en un temps pugui utilitzar-se per a la intervenció d’aquells nens i nenes que així ho necessitin.ca_CA
dc.format.extent9 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.relation.isPartOfFòrum de recerca, 2014, núm. 19ca_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/*
dc.subjectteoria de la mentca_CA
dc.subjectalt nivellca_CA
dc.subjectfaux pasca_CA
dc.subjecthistòries moralsca_CA
dc.subjectironiaca_CA
dc.subjecthabilitats mentalistesca_CA
dc.subjecttheory of mindca_CA
dc.subjecthigh levelca_CA
dc.subjectfaux pasca_CA
dc.subjectmoral storiesca_CA
dc.subjectironyca_CA
dc.subjectmentalist abilitiesca_CA
dc.titleIntervenció en Teoria de la Ment d’Alt Nivell. Més enllà de “Sally i Anne” Anàlisi d’un casca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.6035/ForumRecerca.2014.19.30
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/