Mostrar el registro sencillo del ítem
La inclusió a les aules d'educació infantil
dc.contributor.author | Ferrando Morte, Raquel | |
dc.contributor.other | Herrero Rico, Sofía | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2017-09-25T11:28:28Z | |
dc.date.available | 2017-09-25T11:28:28Z | |
dc.date.issued | 2017-06-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/168941 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2016/2017 | ca_CA |
dc.description.abstract | El tema de la inclusió és un tema molt important en la societat a la qual vivim. Després d'estar a una escola educativa i analitzar les característiques i proposta pedagògica utilitzada, vaig veure important tractar aquest tema amb els més menuts, ja que, hi ha una gran quantitat d'alumnat immigrant i amb necessitats educatives especials que són acceptats per tothom però sols l'alumnat amb NEE disposa d'un pla d'actuació, la qual cosa veig necessari tractar el tema de la inclusió més enllà de les NEE. En aquest sentit, la inclusió no sols és donar resposta aquelles persones amb necessitats educatives especials, sinó a totes aquelles que necessiten una ajuda pels motius que sigui (persones d’altres cultures, diferents formes de vida, incorporació tarda al sistema educatiu, historia personal, diversitat sexual, etc.) Aquest tema està sustentat per autors com Gerard Ferrer i Sergi Martínez, Pere Pujolàs, Marta Mata o l'autor de la teoria del reconeixement com és Axel Honneth. Per a la realització de la pràctica educativa, s'han plantejat activitats lúdiques i motivadores. Una volta finalitzades les activitats i per a l'obtenció dels resultats, s'ha realitzat un qüestionari prèviament plantejat a les activitats, per veure si aquestes han aconseguit els objectius proposats i a més, per veure la satisfacció dels nens i nenes. Cada una de les activitats disposa d'una taula d'avaluació diferent perquè totes elles no persegueixen els mateixos objectius. Així, aquest projecte d'investigació té com a objectiu donar a conèixer el tema de la inclusió als més menuts, a més, fomentar el principi d'igualtat i les relacions personals, crear un treball cooperatiu i reforçar el reconeixement com a eina per a la inclusió, tot això seguint una metodologia on l'alumne és el centre del seu aprenentatge relacionant conceptes nous amb conceptes que ja havia adquirit. | ca_CA |
dc.format.extent | 30 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | Inclusió | ca_CA |
dc.subject | Reconeixement | ca_CA |
dc.subject | NEAE | ca_CA |
dc.subject | Integració | ca_CA |
dc.title | La inclusió a les aules d'educació infantil | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840