Les ciències per indagació a l'aula d'educació infantil experiments amb aigua
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98723
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Les ciències per indagació a l'aula d'educació infantil experiments amb aiguaAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Díaz Oltra, Santiago; Universitat Jaume I. Departament d'EducacióFecha de publicación
2017-06-13Editor
Universitat Jaume IResumen
A l’educació d’avui en dia existeix un problema, i aquest és la falta d’ensenyança – aprenentatge a les aules d’infantil. Per tant des d’aquest treball final de grau de tipus profesionlitzador, s’ha volgut traslladar ... [+]
A l’educació d’avui en dia existeix un problema, i aquest és la falta d’ensenyança – aprenentatge a les aules d’infantil. Per tant des d’aquest treball final de grau de tipus profesionlitzador, s’ha volgut traslladar la solució a aquest problema a una aula d’infantil amb la intenció de crear, desenvolupar o proposar diferents accions profesionalitzadores com a docent.
En primer lloc, s’ha observat per saber com poder portar-ho a terme, per veure més o menys quina acollida s’anava a rebre per part dels infant en aquesta nova àrea.
En aquest cas, s’ha desenvolupat una proposta didàctica d’experiments amb materials que s’empren en la vida quotidiana i de forma molt segura a l’aula d’infantil. Ja que el més important sempre és la seguretat dels xiquets1. Per tal que els xiquets puguen manipular, experimentar i descobrir, tots els materials que s’han emprat són reutilitzables, reciclats i de fàcil abast. Molts dels materials han segut facilitats per les famílies, mitjançant una circular.
En el que respecta als resultats obtinguts, cal recalcar que s’han valorat molt satisfactòriament, ja que s’han complit les expectatives i els objectius plantejats. Cal destacar que tot açò es gràcies a que la posta en pràctica s’ha portat a terme molt gustosament, ja que aquesta temàtica ha segut acollida per part dels xiquets i de la mestra supervisora amb moltes ganes e il·lusió.
Per tant, per concloure sols cal manifestar la importancia de l’ensenyança – aprenentatge a l’aula i sobretot a la d’infantil. La gran repercussió que porta en els infants una bona ensenyança i sobretot una ensenyança que desperti el interès dels xiquets enfront d’un àrea tant complexa i poc treballada com es la de la ciència. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2016-2017
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess