Mostrar el registro sencillo del ítem
Llenguatge i expressió musical aplicada als jocs tradicionals del poble de Ribesalbes
dc.contributor.author | Jiménez Arzo, Amaya | |
dc.contributor.other | Ortells Agramunt, Joaquín | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2017-08-31T10:40:02Z | |
dc.date.available | 2017-08-31T10:40:02Z | |
dc.date.issued | 2017-06-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/168532 | |
dc.description | Treball final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2016-2017 | ca_CA |
dc.description.abstract | El següent treball se centrarà en la investigació de l’expressió i llenguatge musical aplicada als jocs tradicionals amb l’ajuda de la gent major del poble de Ribesalbes. Mitjançant aquesta investigació es vol donar a conèixer les diferències que hi havia en el passat a l’hora de jugar entre xiquets i xiquetes, també es vol descobrir l’aprenentatge del llenguatge i l’expressió musical d’aquests i finalment, saber quin era el motiu pel qual jugaven de manera separada xiquets i xiquetes. Aquest treball comparatiu té com a objectiu demostrar que a mesura que han passat els anys, aquesta segregació de sexes en l’àmbit lúdic segueix al nostre dia a dia, sent la societat qui ho segueix incentivant, posicionant-los i incitant-los als xiquets a jugar a jocs de “xiquets” com el futbol i a les xiquetes a jocs de “xiquetes” com la comba o la “cuineta”. Per altra part, els jocs tradicionals han estat sempre relacionats amb el llenguatge i l'expressió musical, ja que, la música és un llenguatge que es va aprenent a poc a poc, també actua com medi d'expressió de sentiments, emocions, etc., i en aquest cas el vehicle de l'aprenentatge del llenguatge i l'expressió musical són els jocs tradicionals, els quals s'han anat aprenent al llarg dels anys, per tant, també sorgeix la necessitat de donar-li la importància necessària a l'aprenentatge de generació en generació. Mitjançant aquesta recerca d'informació s'aconseguirà demostrar que la segregació de sexes continua existint a la societat espanyola i poder buscar-hi solució per a aconseguir un aprenentatge dels jocs tradicionals i la seva respectiva expressió i llenguatge musical de manera cooperativa entre xiquets i xiquetes. | ca_CA |
dc.format.extent | 46 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d' Educació Primària | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Primary Education | ca_CA |
dc.subject | jocs tradicionals | ca_CA |
dc.subject | segregació | ca_CA |
dc.subject | llenguatge i expressió musical | ca_CA |
dc.title | Llenguatge i expressió musical aplicada als jocs tradicionals del poble de Ribesalbes | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primaria [1453]
MP1040; MP1840