Mostrar el registro sencillo del ítem
Personatge i emocions en la pràctica teatral a l’aula
dc.contributor.author | Piquer Vidal, Adolf | |
dc.contributor.author | Rufino, Carme | |
dc.date.accessioned | 2017-06-21T11:04:45Z | |
dc.date.available | 2017-06-21T11:04:45Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Piquer, Adolf; RUFINO, Carme. Personatge i emocions en la pràctica teatral a l’aula. Anuari de l'Agrupació Borrianenca de Cultura: revista de recerca humanística i científica, 2017, no 28, p. 83-96. | ca_CA |
dc.identifier.issn | 1130-4235 | |
dc.identifier.issn | 2340-4787 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/168065 | |
dc.description.abstract | Aquest article tracta de les emocions des del treball en l’aula de teatre d’un institut. Les darreres teories de comunicació, fonamentades en les neurociències, manifesten la importància d’aquest territori poc explorat del discurs. La formació de l’actor és un bon punt on aprendre a captar i a expressar el component emocional. La seua gestió és fonamental per a una comunicació efectiva i no sols amb el llenguatge verbal. | ca_CA |
dc.description.abstract | Este artículo trata sobre las emociones desde el trabajo en el aula de teatro de un instituto. Las últimas teorías de comunicación, fundamentadas en las neurociencias, manifiestan la importancia de este territorio poco explorado del discurso. La formación del actor es un buen punto de donde aprender a captar i a expresar el comportamiento emocional. Su gestión es fundamental para una comunicación efectiva y no solo con el lenguaje verbal. | ca_CA |
dc.description.abstract | Cet article aborde les émotions à partir du travail en classe de théâtre d’un lycée. Les dernières théories de la communication, fondées sur les neurosciences, témoignent de l’importance de ce territoire du discours peu exploré. La formation d’un acteur est un bon point où apprendre à saisir et exprimer la composante émotionnelle. Sa gestion est fondamentale pour une communication effective, et non seulement par rapport au langage verbal. | ca_CA |
dc.description.abstract | This article deals with emotions, viewed from the perspective of a drama course in a secondary school. The latest communication theories, based on neuroscience, emphasize the importance of this largely unexplored area of discourse. Being trained as an actor is a good starting point to understand and learn to express emotional behaviour. Its management is essential for effective communication, not only in the spoken language. | ca_CA |
dc.format.extent | 14 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Agrupació Borrianenca de Cultura | ca_CA |
dc.relation.isPartOf | Anuari de l’Agrupació Borrianenca de Cultura: revista de recerca humanística, 2017, núm. 28 | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | teatre | ca_CA |
dc.subject | llengua i literatura catalanes | ca_CA |
dc.subject | aprenentatge | ca_CA |
dc.subject | multimodalitat | ca_CA |
dc.subject | emocions | ca_CA |
dc.subject | teatro | ca_CA |
dc.subject | lengua y literatura catalanas | ca_CA |
dc.subject | aprendizaje | ca_CA |
dc.subject | multimodalidad | ca_CA |
dc.subject | emociones | ca_CA |
dc.subject | théâtre | ca_CA |
dc.subject | langue et littératures catalanes | ca_CA |
dc.subject | apprentissage | ca_CA |
dc.subject | multimodalité | ca_CA |
dc.subject | émotions | ca_CA |
dc.subject | theatre | ca_CA |
dc.subject | Catalan language and literature | ca_CA |
dc.subject | learning | ca_CA |
dc.subject | multimodality | ca_CA |
dc.subject | emotions | ca_CA |
dc.title | Personatge i emocions en la pràctica teatral a l’aula | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca_CA |
dc.identifier.doi | http://dx.doi.org/10.6035/Anuari.2017.28.8 | |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Any 2017 - Núm. XXVIII [10]
Literatura i ensenyament de llengües. Propostes, escriptors i contextos minoritaris o transfronterers