Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorNavarro Ferrando, Ignasi
dc.contributor.authorRenovell Albiol, Marina
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Estudis Anglesos
dc.date.accessioned2017-02-27T07:29:07Z
dc.date.available2017-02-27T07:29:07Z
dc.date.issued2016-07-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/166289
dc.descriptionTreball de Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP419. Curs acadèmic 2015-2016ca_CA
dc.description.abstractThis research focuses on the teaching and learning process of vocabulary in class, more specifically the learning of false friends. This study details the use of a didactic unit and it analyses its implementation and the impact that it has in our students. In short, what we want to achieve through this work is to reflect on the teaching and learning process of false friends and, specifically, to analyse the potential of the method in order to improve the students’ knowledge and motivation for learningca_CA
dc.format.extent95 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isoengca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleTeaching and Learning Vocabulary: False Friends.ca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem