Vincular l'educació d'adults al territori mitjançant la participació ciutadana
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8017
comunitat-uji-handle3:10234/8616
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadatos
Título
Vincular l'educació d'adults al territori mitjançant la participació ciutadanaAutoría
Fecha de publicación
2016Editor
Diputación de Valencia: Centre de Recursos i Educación Contínua; Editorial DenesISSN
1575-9016Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articleVersión de la editorial
http://www.editorialdenes.com/index.php?option=com_content&view=category&id=41&I ...Palabras clave / Materias
Resumen
La nostra tasca com a educadors s'orienta des d'un model d'educació d’adults que concebem intercultural, inclusiva, democràtica i que es vincula al seu territori mitjançant la participació ciutadana. Així l'entenem ... [+]
La nostra tasca com a educadors s'orienta des d'un model d'educació d’adults que concebem intercultural, inclusiva, democràtica i que es vincula al seu territori mitjançant la participació ciutadana. Així l'entenem des d’una escola inclosa, amb l’objectiu fonamental de formar ciutadania crítica (Sales, 2012). [-]
Our task as educators stems from a model of adult education that we deem intercultural, inclusive and democratic; a model articulated around the territory where it is applied through citizen participation. Therefore, ... [+]
Our task as educators stems from a model of adult education that we deem intercultural, inclusive and democratic; a model articulated around the territory where it is applied through citizen participation. Therefore, we understand it from an inclusive school standpoint, whose main objective is to educate critical citizenship (Sales, 2012). [-]
Publicado en
Quaderns d'educació continua, 2016, núm. 35. pp. 14-22Derechos de acceso
Aparece en las colecciones
- EDU_Articles [500]