Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorVernia Carrasco, Anna Mercedes
dc.contributor.authorde Domingo Muñoz, Francisco José
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2017-02-17T08:39:13Z
dc.date.available2017-02-17T08:39:13Z
dc.date.issued2016-11-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/166114
dc.descriptionTreball de Final de Màster Universitari en Didàctica de la Música. Codi: SBN012. Curs acadèmic 2015-2016ca_CA
dc.description.abstractEl present TFM planteja generalment si les noves tecnologies s'estan aplicant com a recurs didàctic i educatiu en els Conservatoris Professionals de Música de la Comunitat Valenciana i és una aproximació a la visió d'una de les assignatures optatives que està al currículum de les Ensenyances Professionals de Música com és la Informàtica Musical, utilitzant com a metodologia d'investigació l’anàlisi de tot el que ha sigut la pròpia experiència des de la meua etapa com a estudiant, sobretot com hem vist i hem pogut patir als darrers anys tots els canvis en les lleis educatives les quals a dia d’avui encara continuen amb molts buits al sistema educatiu, fins a la meua experiència com a docent en Conservatoris Professionals. Darrere d’aquesta reflexió com a alumne i professor, s’ha realitzat una enquesta a 72 Conservatoris Professionals de música de Castelló, València i Alacant per poder analitzar els resultats de la investigació. Producte d’aquesta reflexió cal buscar un projecte d’innovació educativa aprofitant aquesta assignatura en qüestió, Informàtica musical, plantejant també una possible línia de treball, un model de programació didàctica per arribar a fer que dins de l'assignatura els treballs dels alumnes realitzats a classe formen part d'un recurs didàctic en el centre a disposició de tot el professorat, pel que aquesta assignatura siga productiva dins de l'aula i del sistema educatiu del centre. No sols això, ja que es forma una cadena de formació entre l’assignatura, els alumnes i els professors aplegant a una necessitat i un objectiu comú com és la formació. Fruit d’aquest estudi e inquietud neix el projecte d’arxiu multimèdia d’obres musicals, el qual podem analitzar després de quatre anys de posada en pràctica. S’han treballat diferents línies d’investigació a l’hora d’elaborar el treball com son la millora i investigació educativa, acció en temàtiques transversals i materials didàctics.ca_CA
dc.description.abstractThis TFM presents in a general way whether new technologies are being applied as a didactic and educational resource in Professional Music Schools of Comunidad Valenciana, and it is an approach to the view of one of the optional subjects in the curriculum of Professional Music Education, such as is Musical IT, using as investigation methodology the analysis of everything in my own experience from my student stage, specially the way we saw and suffered in the past few years all the changes in the educational laws, which still have many flaws regarding the educational system, to my experience as a teacher in Professional Music Schools. After this reflection as a student and teacher, a survey has been carried out in 72 Professional Music Schools in Castelló, València and Alacant in order to analyse the results of such investigation. As a result of this reflection arises the need of finding a project of educational innovation, which leverages the subject under consideration, while proposing a possible line of work, a model of a syllabus to manage that, within the subject, the students' projects done in class play a part in a teaching resource in the centre, which is available to the whole teaching staff, so that this subject is productive inside the classroom and the educational system of the centre. Not only that, since it's also a chain between the subject, the students and the teachers, accomplishing a common necessity and objective, which is education. Resulting from this study and concern we started the project of a multimedia archive for musical works, which we can analyse after four years in practice. Different methods have been practiced to elaborate the project, such as the educational investigation and improvement, action in cross-cutting themes and didactic materials.ca_CA
dc.format.extent32 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Didàctica de la Músicaca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Didáctica de la Músicaca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Music Teachingca_CA
dc.subjectaulaca_CA
dc.subjectInformàtica Musicalca_CA
dc.subjectnoves tecnologiesca_CA
dc.subjectrecurs didàcticca_CA
dc.subjectprojecte educatiuca_CA
dc.subjectinnovacióca_CA
dc.subjectclassroomca_CA
dc.subjectMusical ITca_CA
dc.subjectnew technologiesca_CA
dc.subjectdidactic resourceca_CA
dc.subjecteducative projectca_CA
dc.subjectinnovationca_CA
dc.titleAnàlisi de la implantació i execució de l’assignatura Informàtica Musical en les Ensenyances Professionals de Músicaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem