Show simple item record

dc.contributorFanjul Peyró, Carlos
dc.contributor.authorMena Sanmartín, Paula
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.date.accessioned2017-01-30T10:24:49Z
dc.date.available2017-01-30T10:24:49Z
dc.date.issued2016-11-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/165718
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació (Pla 2013). Codi: SAZ052. Curs: 2015/2016ca_CA
dc.description.abstractUn dels principals problemes als que s'ha d'enfrentar un director de comunicació és el de gestionar una crisi. En aquestos casos, la imatge i la reputació de l'empresa són els valors a protegir quan ens aborda una crisi. Aquests valors són, cada vegada més, determinants en les decissions dels públics d'interés. Una notícia negativa, un rumor o un accident poden fer tambalejar la reputació de l'empresa, que s'ha el·laborat al llarg dels anys. En la gestió de les crisis la clau és la proactivitat. Una actitut proactiva no només serà positiu en la consecució d'una imatge positiva, sinó que també ajudarà a les empreses a evitar una possible crisi. Per tal d'avaluar si les empreses estan preparades per a afrontar una crisi fem un estud de cas sobre la gestió d'una crisi sorgida en agost de 2015 per la qual el Festival Rototom Sunsplash va haver de gestionar un boicot al cantant Matisyahu, un dels artistes que actuarien en aqueixa edició del festival. A través d'aquest estudi de cas ens endinsem en la gestió d'una crisi de la qual es van fer ressó mitjans de comunicació nacionals i internacionals, però que va ser gestada a les xarxes socials.ca_CA
dc.description.abstractOne of the main problems of the Communication Manager involves managing a crisis. In these cases, image and reputation of a company are two of the leading values, that have to be protected. These values are very important for companies' stakeholders in order to take crucial decisions. Negative news, rumors or accidents can undermine the reputation of the company, which has been elaborated over the years. Within the framework of crisis management, being proactive can be the key to reach success. The proactive approach will not only be decisive to achieve a positive image, but can also help a company to avoid a possible crisis. In order to assess whether companies are prepared to face a crisis, a case study has been made, about the management of the crisis emerged in August 2015. The Rototom Sunsplash Festival had to manage the boycott of Matisyahu, an artist who had to perform in the festival. This case study aims to to go deeper into the subject of crisis management. This is a crisis example that national and international media echoed although it was created in social network's context.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.subjectMàster Universitari en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicacióca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Nuevas Tendencias y Procesos de Innovación en Comunicaciónca_CA
dc.subjectMaster’s Degree in New Trends and Innovation Processes in Communicationca_CA
dc.subjectGestión de la comunicaciónca_CA
dc.subjectGesión de la crisisca_CA
dc.subjectRedes socialesca_CA
dc.subjectFestivales de músicaca_CA
dc.subjectReputaciónca_CA
dc.subject.otherComunicacióca_CA
dc.subject.otherGestió de la crisica_CA
dc.subject.otherXarxes socials en líniaca_CA
dc.subject.otherReputacióca_CA
dc.subject.otherFestivals de músicaca_CA
dc.titleL'impacte de les xarxes socials en la gestió de la comunicació de crisis : el cas del Rototomca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record