Mostrar el registro sencillo del ítem
La percepció conceptual i la tipologia familiar en els nens de cinc anys
dc.contributor | Prades Plaza, Sara | |
dc.contributor.author | Gavara Clofent, María | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2016-12-15T11:39:10Z | |
dc.date.available | 2016-12-15T11:39:10Z | |
dc.date.issued | 2016-06-21 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/165057 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2015-2016 | ca_CA |
dc.description.abstract | El següent treball experimental, en el qual s’investiga el concepte de família, els diferents tipus que hi ha i la situació que té el nostre alumnat dintre de la seua família. L'objectiu principal és conèixer la percepció que tenen d’aquesta els alumnes de tercer curs del segon cicle d'Educació Infantil entre cinc i sis anys de l’escola C.E.I.P CERVANTES. Mitjançant els instruments de recollida d’informació, que són unes imatges dels diferents tipus de famílies, un vídeo, unes taules de registres de dades basades en el llibre: El test del dibuix de la família en la prácticamédico-pedagógica, seguit d’unes representacions pictòriques realitzades per els mateixos alumnes sobre les seues famílies. Posteriorment es tornen a realitzar uns nous dibuixos de les famílies dels nens els quals ja seran analitzats. Després d’aquests, realitzarem una entrevista més personal, per a conèixer els nous coneixements adquirits i així poder comprovar que la pràctica és efectiva. Finalment, amb els resultats obtinguts podem comprovar que de la primera pràctica a la segona ha hagut un augment considerable de coneixements conceptuals dels tipus de famílies, complint l’objectiu proposat amb aquesta investigació. De manera que podem afirmar que abans s’introduïsca aquesta temàtica a l’aula, abans es podran construir la definició de concepte de família ajustat a la realitat de nostra societat, per poder evitar prejudicis social. | ca_CA |
dc.format.extent | 66 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | concepte de família | ca_CA |
dc.subject | Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | concepció del alumnes | ca_CA |
dc.subject | el dibuix | ca_CA |
dc.title | La percepció conceptual i la tipologia familiar en els nens de cinc anys | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840