Mostrar el registro sencillo del ítem
Eduquem amb sostenibilitat
dc.contributor | Meseguer Costa, Sergio | |
dc.contributor.author | Morató Martínez, Sandra | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural | |
dc.date.accessioned | 2016-11-07T11:06:56Z | |
dc.date.available | 2016-11-07T11:06:56Z | |
dc.date.issued | 2016-07-18 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/164059 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs: 2015/2016 | ca_CA |
dc.description.abstract | L’objectiu d’aquest Treball Final de Màster és aproximar el concepte de sostenibilitat i química sostenible als i les alumnes de 3r d’ESO de Física i Química. Per a dur a terme aquest objectiu general s’han desenvolupat diferents materials didàctics, dos per a cadascun dels blocs del cúrriculum que conforma l’assignatura de Física i Química de 3r d’ESO segons la Llei Orgànica de Millora de la Qualitat Educativa (LOMQE). Aquests materials didàctics també pretenen aconseguir que es duguen a terme els diferents objectius específics d’aquest TFM que són que els i les alumnes coneguen les normes de seguretat al laboratori així com el material de laboratori adient considerant els 12 principis de la Química Sostenible, que els i les alumnes desenvolupen a seua capacitat per a treballar en grups cooperatius auxí com que apliquen les ferramentes TIC en el seu procés d’aprenentatge. Per a aconseguir aquests objectius s’utilitzaran diferents metodologies d’aprenentatge actiu com el treball cooperatiu, l’aprenentatge per indagació, l’estudi de casos i l’aprenentatge basat en problemes així com també es durà a terme un debat. A més a més també es farà ús de les Ferramentes TIC: s’elaborarà una Webquest i una Miniquest i el Google Sites tindrà gran importància la major part de les Tasques preparades. Pel que fa a l’avaluació, es durà a terme una avaluació formadora i el procés d’aprenentatge serà avaluat a l’inici, durant el procés i al finalitzar la tasca (avaluació formativa). Per a realitzar l’avaluació s’utilitzaran diferents instruments d’avaluació com ara les rúbriques i una base d’orientació. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.subject | Sostenibilidad | ca_CA |
dc.subject | Desarrollo sostenible | ca_CA |
dc.subject | Educación medioambiental | ca_CA |
dc.subject | Aprendizaje activo | ca_CA |
dc.subject | Evaluación educativa | ca_CA |
dc.subject | Química sostenible | ca_CA |
dc.subject.other | Desenvolupament sostenible | ca_CA |
dc.subject.other | Educació ambiental | ca_CA |
dc.subject.other | Aprenentatge actiu | ca_CA |
dc.subject.other | Avaluació educativa | ca_CA |
dc.subject.other | Química verda | ca_CA |
dc.title | Eduquem amb sostenibilitat | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809