Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorMeseguer Costa, Sergio
dc.contributor.authorMorató Martínez, Sandra
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural
dc.date.accessioned2016-11-07T11:06:56Z
dc.date.available2016-11-07T11:06:56Z
dc.date.issued2016-07-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/164059
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs: 2015/2016ca_CA
dc.description.abstractL’objectiu d’aquest Treball Final de Màster és aproximar el concepte de sostenibilitat i química sostenible als i les alumnes de 3r d’ESO de Física i Química. Per a dur a terme aquest objectiu general s’han desenvolupat diferents materials didàctics, dos per a cadascun dels blocs del cúrriculum que conforma l’assignatura de Física i Química de 3r d’ESO segons la Llei Orgànica de Millora de la Qualitat Educativa (LOMQE). Aquests materials didàctics també pretenen aconseguir que es duguen a terme els diferents objectius específics d’aquest TFM que són que els i les alumnes coneguen les normes de seguretat al laboratori així com el material de laboratori adient considerant els 12 principis de la Química Sostenible, que els i les alumnes desenvolupen a seua capacitat per a treballar en grups cooperatius auxí com que apliquen les ferramentes TIC en el seu procés d’aprenentatge. Per a aconseguir aquests objectius s’utilitzaran diferents metodologies d’aprenentatge actiu com el treball cooperatiu, l’aprenentatge per indagació, l’estudi de casos i l’aprenentatge basat en problemes així com també es durà a terme un debat. A més a més també es farà ús de les Ferramentes TIC: s’elaborarà una Webquest i una Miniquest i el Google Sites tindrà gran importància la major part de les Tasques preparades. Pel que fa a l’avaluació, es durà a terme una avaluació formadora i el procés d’aprenentatge serà avaluat a l’inici, durant el procés i al finalitzar la tasca (avaluació formativa). Per a realitzar l’avaluació s’utilitzaran diferents instruments d’avaluació com ara les rúbriques i una base d’orientació.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectSostenibilidadca_CA
dc.subjectDesarrollo sostenibleca_CA
dc.subjectEducación medioambientalca_CA
dc.subjectAprendizaje activoca_CA
dc.subjectEvaluación educativaca_CA
dc.subjectQuímica sostenibleca_CA
dc.subject.otherDesenvolupament sostenibleca_CA
dc.subject.otherEducació ambientalca_CA
dc.subject.otherAprenentatge actiuca_CA
dc.subject.otherAvaluació educativaca_CA
dc.subject.otherQuímica verdaca_CA
dc.titleEduquem amb sostenibilitatca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem