Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorGonzález Tornel, Pablo
dc.contributor.authorVentura Fonfria, Ester
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i Art
dc.date.accessioned2016-11-03T08:47:12Z
dc.date.available2016-11-03T08:47:12Z
dc.date.issued2016-07-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/163993
dc.descriptionTreball final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP319. Curs acadèmic 2015-2016ca_CA
dc.description.abstractA continuació, es presenta el meu Treball Fi de Màster (TFM) que forma part del Màster Universitari en Professor/a d‟Educació Secundaria Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d‟Idiomes. En aquest Treball de Fi de Màster (TFM) veiem l‟elaboració d‟una programació didàctica en el curs de segon de Batxiller. Aquesta programació ha estat realitzada d‟acord amb els paràmetres que marca la llei, els quals, per al proper curs possiblement s‟apliquen. La llei que s‟ha seguit és la LOMQE (Llei Orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per a la millora de la qualitat educativa). En quant a l‟índex configurador del treball cal dir que s‟extrau del DECRET 87/2015, de 5 de juny, del Consell, pel qual s‟estableix el currículum i desplega l‟ordenació general de l‟Educació Secundària Obligatòria i del Batxillerat a la Comunitat Valenciana (2015/5410). La programació general queda formada per 7 Unitats didàctiques, de les quals he decidit dur a terme el desenvolupament d‟una d‟elles, concretament la que conforma el bloc del segle XX. En quant a la Unitat didàctica que he decidit desenvolupar de manera més detallada mostra tot allò que es demana alhora de dur a terme la formació d‟aquestes. A més a més, aquesta, ens ajuda a establir d‟una manera aproximada la seqüenciació i la temporalització del curs, amb un seguit d‟estratègies i d‟activitats d‟ensenyament i aprenentatge que cada professor/a du a terme amb el seu total de la classe, per a que es done tot allò que queda fixat al currículum oficial. Podem veure que el TFM queda relacionat amb l‟especialitat cursada al Màster ja que en les diverses assignatures ens han ensenyat a programar, a dur a terme Unitats didàctiques, així com a introduir mètodes més innovadors on prima l‟avaluació diversificada i les TIC. Alhora de dur a terme la tasca docent, cal tenir present alguns dels teòrics de l‟educació que hem pogut aprendre en el Màster de Secundària a l‟UJI, així com també tot allò relacionat amb l‟ensenyament i l‟aprenentatge i en el camp de l‟educació. Per últim, també proposaré algunes de les innovacions educatives en la mesura de les nostres possibilitats i en l‟aplicació dels continguts que ens venen donats per la llei, on prime l‟avaluació diversificada amb diverses activitats a més de la prova final. Tot aquest treball queda redactat en el seu conjunt gràcies a l‟aprenentatge que s‟ha dut a terme en el Màster de Secundària, ja que aquest és l‟instrument fonamental i necessari per a poder obtindre els coneixements adequats per a poder dur-lo a terme.ca_CA
dc.format.extent113 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 España*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleProgramació d’història de l’art en segon de Batxillerat i unitat didàctica del segle XXca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 España
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 España