Mostrar el registro sencillo del ítem
Es socialitzen amb el racó simbòlic de la casa
dc.contributor | Porcar Mallén, Núria | |
dc.contributor | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.contributor.author | Franch García, Yaiza | |
dc.date.accessioned | 2016-10-11T10:54:58Z | |
dc.date.available | 2016-10-11T10:54:58Z | |
dc.date.issued | 2016-07-11 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/163565 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2015-2016 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest treball versa sobre la aplicació d’un racó de joc simbòlic no dirigit en una intervenció educativa de 8 setmanes de duració per la necessitat real d’un aula amb problemes de socialització. S’ha considerat el racó de joc simbòlic vivencial com una eina adequada ja que s’ha treballat amb la hipòtesi que mitjançant el joc simbòlic per racons i vivencial es pot incentivar la socialització en l’alumnat. El treball consta de dues parts ben diferenciades: per una banda, la proposta d’intervenció, i per altra banda l’anàlisi dels resultats d’aquesta proposta d’intervenció un cop duta a terme en una classe real. Aquesta segona part d’anàlisi permetrà posar a prova la hipòtesi inicial. Aquesta hipòtesi s’ha posat a prova alhora que s’ha realitzat la intervenció, mitjançant tres fases d’avaluació (prèviament, durant i posteriorment a la intervenció) de certs ítems o comportaments que s’han considerat vinculats a la capacitat de socialització. En la intervenció ha participat l'alumnat de 4 anys de l'aula "els músics" del Col·legi Cervantes J. Dualde de Betxí. S’ha triat el racó de “la casa” com a eina per poder treballar els aspectes més rellevants de la socialització. En conjunt, s’ha arribat a la conclusió de que el joc simbòlic sí que pot potenciar certs aspectes de la socialització. | ca_CA |
dc.description.abstract | This bachelor thesis is about the application of non-conducted symbolic play place in the context of an educative intervention in order to solve real lack of socialization among children in the class. Symbolic play has been considered as a useful tool in order to do that provided the hypothesis that socialization can be enhanced through a non-conducted symbolic play place. The thesis has two separated parts: the intervention proposal and the analysis of the intervention results once it has been done in a real situation. The main hypothesis has been tested while doing the intervention by several evaluations of specific items or behaviors that have been considered as linked to socialization skills. “Els músics” classroom of Col·legi Cervantes J. Dualde in Betxí has participated in this intervention. “The house part” has been chosen as a tool in order to work the most relevant aspects of socialization. On the whole, has been proved that symbolic play can enhance some aspects of socialization. | ca_CA |
dc.format.extent | 23 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Joc simbòlic | ca_CA |
dc.subject | Socialització | ca_CA |
dc.subject | Racó | ca_CA |
dc.subject | Pre-school education | ca_CA |
dc.subject | Symbolic play | ca_CA |
dc.subject | Socialization | ca_CA |
dc.subject | Place | ca_CA |
dc.title | Es socialitzen amb el racó simbòlic de la casa | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840