Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorPorcar Mallén, Núria
dc.contributorUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.contributor.authorFranch García, Yaiza
dc.date.accessioned2016-10-11T10:54:58Z
dc.date.available2016-10-11T10:54:58Z
dc.date.issued2016-07-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/163565
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2015-2016ca_CA
dc.description.abstractAquest treball versa sobre la aplicació d’un racó de joc simbòlic no dirigit en una intervenció educativa de 8 setmanes de duració per la necessitat real d’un aula amb problemes de socialització. S’ha considerat el racó de joc simbòlic vivencial com una eina adequada ja que s’ha treballat amb la hipòtesi que mitjançant el joc simbòlic per racons i vivencial es pot incentivar la socialització en l’alumnat. El treball consta de dues parts ben diferenciades: per una banda, la proposta d’intervenció, i per altra banda l’anàlisi dels resultats d’aquesta proposta d’intervenció un cop duta a terme en una classe real. Aquesta segona part d’anàlisi permetrà posar a prova la hipòtesi inicial. Aquesta hipòtesi s’ha posat a prova alhora que s’ha realitzat la intervenció, mitjançant tres fases d’avaluació (prèviament, durant i posteriorment a la intervenció) de certs ítems o comportaments que s’han considerat vinculats a la capacitat de socialització. En la intervenció ha participat l'alumnat de 4 anys de l'aula "els músics" del Col·legi Cervantes J. Dualde de Betxí. S’ha triat el racó de “la casa” com a eina per poder treballar els aspectes més rellevants de la socialització. En conjunt, s’ha arribat a la conclusió de que el joc simbòlic sí que pot potenciar certs aspectes de la socialització.ca_CA
dc.description.abstractThis bachelor thesis is about the application of non-conducted symbolic play place in the context of an educative intervention in order to solve real lack of socialization among children in the class. Symbolic play has been considered as a useful tool in order to do that provided the hypothesis that socialization can be enhanced through a non-conducted symbolic play place. The thesis has two separated parts: the intervention proposal and the analysis of the intervention results once it has been done in a real situation. The main hypothesis has been tested while doing the intervention by several evaluations of specific items or behaviors that have been considered as linked to socialization skills. “Els músics” classroom of Col·legi Cervantes J. Dualde in Betxí has participated in this intervention. “The house part” has been chosen as a tool in order to work the most relevant aspects of socialization. On the whole, has been proved that symbolic play can enhance some aspects of socialization.ca_CA
dc.format.extent23 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectEducació Infantilca_CA
dc.subjectJoc simbòlicca_CA
dc.subjectSocialitzacióca_CA
dc.subjectRacóca_CA
dc.subjectPre-school educationca_CA
dc.subjectSymbolic playca_CA
dc.subjectSocializationca_CA
dc.subjectPlaceca_CA
dc.titleEs socialitzen amb el racó simbòlic de la casaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem