Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorGonzález Campos, Juan Manuel
dc.contributor.authorRuíz Llorens, Estefanía
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2016-09-13T07:50:19Z
dc.date.available2016-09-13T07:50:19Z
dc.date.issued2016-06-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/162451
dc.descriptionTreball de Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic 2015-2016ca_CA
dc.description.abstractEn aquest Treball Final de Grau es desenvolupa un estudi d'investigació sobre les diferències a l’hora de dibuixar la família, entre els fills de pares separats i els fills de pares units, en una mostra de 87 xiquets i xiquetes, alumnes de 1r cicle de Primària. Aquesta investigació es du a terme en una base de dades de 87 dibuixos de xiquets i xiquetes d’edats compreses entre els 6 i els 9 anys. Aquests dibuixos seran classificats segons els i les alumnes siguin fills de pares separats o de pares units i també per les etapes de desenvolupament infantil segons Lowenfeld, concretament centrant-nos en les etapes: preesquemàtica i esquemàtica. A partir de l'anàlisi de la mostra s'arriba a la conclusió de que sí que existeixen diferències entre els dos grups de dibuixos. Allò que es pretén amb aquest TFG és comprovar la importància que té el dibuix infantil i el seu valor a l’hora de utilitzar-lo com a mètode de diagnòstic davant de determinats aspectes que poden determinar la vida de una persona.ca_CA
dc.description.abstractIn this Final Project developed a research study about the differences when drawing the family among the children of separated parents and children of united parents in a sample of 87 boys and girls, students from 1st grade Primary. This research is conducted in a database of 87 drawings of boys and girls aged between 6 and 9 years. These drawings will be classified according to the students they are children of separated parents or united parents and also the stages of child development as Lowenfeld, specifically focusing on the stages: pre-schematic and schematic. From the analysis of the sample reaches the conclusion that they exist differences between the two groups of drawings. What is intended is to check with the TFG importance of children's art and its value at the time of use as a diagnostic method to certain aspects that can determine a person's life.ca_CA
dc.format.extent107 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectPares unitsca_CA
dc.subjectPares separatsca_CA
dc.subjectFamíliaca_CA
dc.subjectEducació plàstica i dibuixca_CA
dc.subjectUnited parentsca_CA
dc.subjectSeparated parentsca_CA
dc.subjectFamilyca_CA
dc.subjectArtistic education and pictureca_CA
dc.titleLa màgia dels dibuixosca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem