Mostrar el registro sencillo del ítem
La inclusió del alumnat amb TDAH mitjançant la lectura
dc.contributor | Palomero Piquer, Begoña | |
dc.contributor.author | Lázaro Tellols, Beatriz | |
dc.contributor.other | Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2016-09-06T11:51:49Z | |
dc.date.available | 2016-09-06T11:51:49Z | |
dc.date.issued | 2016-06-23 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/162223 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MP1040. Curs: 2015/2016 Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.description.abstract | La necessitat del diàleg en la societat actual ha donat lloc a la proposta d’un canvi en l’àmbit educatiu i les tertúlies literàries dialògiques, les quals es troben dins de les Comunitats d’Aprenentatge (CCAA), són una bona forma d’aconseguir-ho. Aquesta proposta metodològica basada en l’aprenentatge dialògic pretén acabar amb les desigualtats en l’educació a través de la lectura d’obres clàssiques. Principalment, en aquest treball presentem un estudi basat en aquesta proposta pedagògica i ens proposem el repte d’incloure un nen amb TDAH que s’ha vist desplaçat en una aula de 5 anys d’una escola de Castelló. En segon lloc, tractarem d’apropar la lectura a un grup d’alumnes el qual no té cap interès per els contes. La posada en marxa d’aquest mètode no serà fàcil a causa del fet que no es realitza habitualment amb xiquets de 5 i 6 anys els quals s’estan iniciant en la lectoescriptura. | ca_CA |
dc.description.abstract | The necessity of dialogue nowadays has given rise to the suggestion of a change in the educational field and the dialogical forms literary gatherings, which are found in the learning communities, are a good way to get it. This methodological proposal based on Dialogic learning aims to do away with inequalities in education through the reading of classic works. Mainly, in this paper we present a study based on this pedagogical proposal and we propose the challenge include a child with ADHD who has been moved in a classroom for 5 years at a school of Castellón. Secondly, we will try to bring the reading to a group of students which has no interest in the tales. The implementation of this method will not be easy due to the fact that it is not done on a regular basis with children 5 and 6 years old which are starting in the writing. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 España | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | Trastorno por Déficit de Atención con/sin Hiperactividad (TDAH) | ca_CA |
dc.subject | Comunidades de aprendizaje | ca_CA |
dc.subject | Educación inclusiva | ca_CA |
dc.subject.other | Trastorns de l'atenció | ca_CA |
dc.subject.other | Lectura | ca_CA |
dc.subject.other | Aprenentatge organitzatiu | ca_CA |
dc.subject.other | Educació inclusiva | ca_CA |
dc.title | La inclusió del alumnat amb TDAH mitjançant la lectura | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840