Show simple item record

dc.contributorPalomero Piquer, Begoña
dc.contributor.authorLázaro Tellols, Beatriz
dc.contributor.otherDepartament d'Educació
dc.date.accessioned2016-09-06T11:51:49Z
dc.date.available2016-09-06T11:51:49Z
dc.date.issued2016-06-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/162223
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MP1040. Curs: 2015/2016 Universitat Jaume Ica_CA
dc.description.abstractLa necessitat del diàleg en la societat actual ha donat lloc a la proposta d’un canvi en l’àmbit educatiu i les tertúlies literàries dialògiques, les quals es troben dins de les Comunitats d’Aprenentatge (CCAA), són una bona forma d’aconseguir-ho. Aquesta proposta metodològica basada en l’aprenentatge dialògic pretén acabar amb les desigualtats en l’educació a través de la lectura d’obres clàssiques. Principalment, en aquest treball presentem un estudi basat en aquesta proposta pedagògica i ens proposem el repte d’incloure un nen amb TDAH que s’ha vist desplaçat en una aula de 5 anys d’una escola de Castelló. En segon lloc, tractarem d’apropar la lectura a un grup d’alumnes el qual no té cap interès per els contes. La posada en marxa d’aquest mètode no serà fàcil a causa del fet que no es realitza habitualment amb xiquets de 5 i 6 anys els quals s’estan iniciant en la lectoescriptura.ca_CA
dc.description.abstractThe necessity of dialogue nowadays has given rise to the suggestion of a change in the educational field and the dialogical forms literary gatherings, which are found in the learning communities, are a good way to get it. This methodological proposal based on Dialogic learning aims to do away with inequalities in education through the reading of classic works. Mainly, in this paper we present a study based on this pedagogical proposal and we propose the challenge include a child with ADHD who has been moved in a classroom for 5 years at a school of Castellón. Secondly, we will try to bring the reading to a group of students which has no interest in the tales. The implementation of this method will not be easy due to the fact that it is not done on a regular basis with children 5 and 6 years old which are starting in the writing.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectTrastorno por Déficit de Atención con/sin Hiperactividad (TDAH)ca_CA
dc.subjectComunidades de aprendizajeca_CA
dc.subjectEducación inclusivaca_CA
dc.subject.otherTrastorns de l'atencióca_CA
dc.subject.otherLecturaca_CA
dc.subject.otherAprenentatge organitzatiuca_CA
dc.subject.otherEducació inclusivaca_CA
dc.titleLa inclusió del alumnat amb TDAH mitjançant la lecturaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-CompartirIgual 3.0 España